Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
REMONT SILNIKA 027 CHART
|
Autor |
Wiadomość |
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: REMONT SILNIKA 027 CHART
Łozyska najlepiej KOYO albo Nachi. SKF łatwo trafić o podróbę, PPL co najwyżej na skrzynię. Na wał korbowy z luzem C3, reszta standard. Spis łożysk jest tutaj: http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=623
Olej Lux 10. Chart ma predyspozycje do dzwonienia pierścieni, więc trzeba trochę podziałać. Najlepiej kupić tłok Berta 2p i pierścienie MZA do Simsona. Korbowodu nie ma sensu wymieniać, jeśli nie czuć luzu. Ale i tak powinno się wał oddać do regeneracji, najlepiej do Dor-Maru w Poznaniu. Wyższa cena ale pewna robota i spokój na lata. Mój Chart nienawidził świec NGK, na iskrach jako tako jeździł ale też padały. Od ponad roku, chyba już nawet dwóch, jeżdżę na Denso W24.
Głowicę splanuj na szkle na papierze, byle do równego. Nie baw się z planowaniem o konkretną wysokość, bo przy tłoku z org denkiem nie ma to najmniejszego sensu. Poszerzanie kanałów też nie ma sensu, jeśli masz oryginalny cylinder ZMD. O ile go nie masz, to polecam kupno takiego. Jeśli K60B jest oryginalny, to może zostać. Bing jest dobrym gaźnikiem, tylko jest bardzo czuły na dyszę główną i wszelakie luzy.
Jeśli nie uda ci się dostać dobrych pierścieni lub/i tego tłoka, to wszelkie inne z ostrą krawędzią musisz zfazować pilnikiem. Z oknami to samo.
Pamiętaj o regulacji skrzyni biegów, opisałem to w jednym z tematów. W sumie to tylko wyregulowanie odpowiedniego luzu na wodziku.
 Romet Charteł bogiem mym
 Romet Traper nałogiem mym
 CZ 3 5 0 zapiernicza tuż pod Z E R O
W sensie zamyka licznik 
|
|
16-01-2020 00:30:26 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: REMONT SILNIKA 027 CHART - JGNZM - 16-01-2020 00:30:26
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|