Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remont silnika 223 Ogar 200 by sosna
|
Autor |
Wiadomość |
rafi555
Zawodowiec

Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Obcieranie korby o przeciw wagi wal ogar200.
(07-12-2019 20:03:04)Wojciszek napisał(a): Cytat:Dziwne to że berta kosztuje 34 a almota 59
Berta kosztuje tyle, bo stop ala. AK12. Almot jest ze stopu AK20. AK20 daje to, że jest mniejsza rozszerzalność tłoka i tym samym mniejsza szansa na zatarcie.
Cytat:Siema ponowinie, czy te pierscionki bedą dobre i co daje ta powłoka chromowana ?
Zależy jaka średnica tłoka. Jak 38mm to raczej dobre. Powłoka z tego co zrozumiałem sprawia, że pierścienie wolniej się ścierają, ale za to są bardziej ,,łamliwe''. Czyli w teorii na dłuższy czas będziesz miał taką samą moc jak przy składaniu. Moim zdaniem lepiej kupić zwykłe, 4 sztuki. Jak te 2 pierwsze się zużyją to założysz następne.
Generalnie, Berta sprzedaje sam tłok a almot cały zestaw śmieci.
Kolejna rzecz, przeczytaj to co napisałem, pierścienie dobrze jest sobie dopasować, ale dobrze niech będzie dla leniwych można zrobić jak jest będzie też działać. A nie wiem jakie chromowanie pierścienie Ty widziałeś ale inaczej się to zachowuje. Chrom zmniejsza tarcie a jego powierzchnia jest twardsza nić pierścień. Czyli nie są łamliwe  .
"Odpal silnik motocykla
Udaj się na autostradę
Szukając przygody
I wszystkiego, co możesz znaleźć po drodze..."
|
|
07-12-2019 20:27:40 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Obcieranie korby o przeciw wagi wal ogar200. - rafi555 - 07-12-2019 20:27:40
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|