| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		seler1500 
 
 
		
			Kątówka robi bzzz 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 1,968 
Imię: seler 
Skąd: PL 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia 
			 
			
				 
 
 
 
Głowica przeszła pełny porting, do tego stopnia, że frezowałem też gniazda zaworowe (poniżej przylgni) i pozbyłem się chamskich zwężek i nadlewów wokół prowadnic. Dolot jak planowałem - 24.5 mm, wydech 26 mm (kanał stożkowy). Czuć sporą różnicę we wkręcaniu, jak poskładam zawieszenie dorzucę film z jazdy, mam już kamerkę sportową. W silniku do wymiany olej, przy okazji wyczyszczę filtry oleju i skontroluję sprzęgło. Poza tym luzy zaworowe bo silnik klekocze jak diesel    Ale to wiadomo, podstawy. Najważniejsze, że już chodzi i nie ma kolizji zaworów z tłokiem. Cylinder już po szlifie na nadwymiar 52,90 mm. Zmieniłem jak przy każdym dłubaniu głowicy uszczelniacze zaworowe. A co do głowicy, robiąc porting wzorowałem się na głowicy cbr125, pomierzyłem też sobie kąty otwarcia, kąt współotwarcia i wzniosy zaworów. Udało mi się zbliżyć nieco do danych zdjętych z wałka rozrządu CBR.  
No i wpadł w końcu zacisk dwutłoczkowy.
  
Pozdro, seler
			  
			
			
 
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 19-09-2019 01:30:32 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 2 użytkowników postawiło piwo seler1500 za ten post:2 użytkowników postawiło piwo seler1500 za ten post. 
		TheKocur (09-19-2019), zbieracz rometów (09-19-2019)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia -  seler1500 - 19-09-2019 01:30:32 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |