| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		seler1500 
 
 
		
			Kątówka robi bzzz 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 1,968 
Imię: seler 
Skąd: PL 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia 
			 
			
				Dryna ma już DC- CDI ze zmiennym wyprzedzeniem zapłonu. Czuć różnicę w mocy, łatwiej odpala (nie potrzeba tak mocnego kopnięcia) i trudniej zadusić silnik. Niestety, IRK okazał się klapą, do sportowego silnika na tor się nada, ale tutaj niestety niezbyt, silnik łatwiej i szybciej wkręcał się na obroty, ale wjeżdżając pod wzniesienia dużo szybciej tracił prędkość. Finalnie mam DC-CDI, a zamiast cewki zapłonowej mam drugą cewkę ładowania, obie połączone równolegle. Mam dwa moduły DC, z pozoru te same, iskrę dają taką samą, a różnią się poborem prądu. Obecny pobiera 150-160mA na wolnych i 270-280 mA na wysokich obrotach, a drugi potrafił łyknąć nawet 1.5 A na wysokich. Ciekawa sprawa bo oba działają, ale założyłem ten "lepszy". Przy okazji grzebania w hamulcach pomalowałem jarzmo zacisku w czarny mat, pomalowałem też wyszlifowane przy glebach klamki i dekielek pompy hamulcowej. Mam też założony inny zbiornik, kształt ten sam, ale korek zakręcany. Skończyły się problemy z wyciekami paliwa, bak jest szczelny, gwint kranika oryginalny i nie grzebany. Do zrobienia został tylny hamulec i ewentualnie pomalować mocowanie tłumika. 
 
pozdrawiam, seler
			 
			
			
 
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-08-2019 00:06:06 przez seler1500.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 27-08-2019 00:05:18 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia -  seler1500 - 27-08-2019 00:05:18 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |