| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Ogar 200 1989r.
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Quake96 
 
 
		
			Pyr pyr, wrum, wrum :D 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 2,790 
Imię: Piotr 
Skąd: Bydgoszcz 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Ogar 200 1989r. 
			 
			
				 (22-06-2019 17:35:54)TomaszM-k napisał(a):  gaźnik mnie smuci bo ta regulacja poziomu paliwa i jednocześnie biegu jałowego blaszką to jest pomyłka... 
Że co? Bzdury pleciesz kolego    Blaszką to regulujesz tylko poziom paliwa i nie jest to żadna "pomyłka' tylko najprostsze i najlepsze rozwiązanie. Ustawiasz poziom paliwa tak, by po zatopieniu pływaka poziom paliwa sięgał do kołnierza pływaka.
 
Cokolwiek nazywasz regulacją "biegu jałowego" nie odbywa się z pomocą pływaka. Mieszankę paliwo-powietrze ustawiasz iglicą (drugi rowek od góry tak btw.), a obroty biegu jałowego ustawiasz środkowym wkrętem, tym pomiędzy dyszami. To cała regulacja gaźnika. Jak kogoś to przerasta to lepiej przesiąść się na rower   
			 
			
			
 
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat! 
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy... 
 
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach 
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-06-2019 21:01:25 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Ogar 200 1989r. -  Quake96 - 22-06-2019 21:01:25 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |