| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		seler1500 
 
 
		
			Kątówka robi bzzz 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 1,968 
Imię: seler 
Skąd: PL 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia 
			 
			
				Ale po co mi rama kołyskowa, skoro mocna otwarta na luzie wystarczy? 
MRF też mają ramy otwarte, niezłe katy przeżywają i się nie rozpadają. 
Właśnie w tym cały myk, żeby rama była sporo mocniejsza, ale wyglądem przypominała pierwowzór.  
Zmiana rury głównej z 45x2 na 48,3x3,6 to już spory skok wytrzymałości. Dalej, spawanie migiem zamiast elektrodą, główka ramy też 48,3x3,6 - z podtoczeniem na łożyska stożkowe, rurę podsiodłową 33,7x3,6, dół z ceownika 100/120x6. Rama będzie sporo cięższa, ale i sporo wytrzymalsza. Do tego łączenie ceownik - rura podsiodłowa - rura główna mniej więcej w ten sposób: 
  
Na zdjęciu rozwiązanie w motorynce kolegi  jaro5.
 
Dalej, wahacz jak w MRF, ale amortyzatory dwa zamiast centralnego, na łożyskach dwurzędowych 3201, z profili zamkniętych 40x27x3, w ramie tylko tuleja pod oś wahacza fi 12. Tuleja z rury 20x4, wspawana od wewnątrz w ceownik.
			  
			
			
 
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-03-2019 21:42:00 przez seler1500.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 18-03-2019 21:33:54 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia -  seler1500 - 18-03-2019 21:33:54 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |