Ocena wątku:
- 1 głosów - 1 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Restauracja Rometa Charta, piaskowanie, szkielkowanie, cynkowanie
|
Autor |
Wiadomość |
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Restauracja Rometa Charta, piaskowanie, szkielkowanie, cynkowanie
Szkiełkujesz aluminium i takie zostawiasz. Piaskujesz stal i dajesz do malowania. Proszkowe tylko na ramę (czyli czarne elementy), reszta pistolet (zwykły lakier), bo proszek bez jakiejś tam domieszki kauczuku jest dość kruchy. Błotniki, zbiornik i pokrywy schowków tą metodą.
Z tłumika fabrycznie powinna wyjść stożkowa przegroda, wystająca z dłuższej części w kierunku końcówki, z otworami. W środku tej części powinny być jedna albo dwie przegrody z otworami. W końcówce powinien być wkład podobny do tego z Simsona, z dwoma rurkami i dwoma ściankami.
Co do obejmy to musisz ją przerobić, w sensie uciąć org wygięcia z otworami i wspawać tam na przykład nakrętki w większej odległości niż było to w oryginale.
Nie wykluczam, że kap wcześniej nie było ale Charty z okresu 1990-1993 są zdecydowaną rzadkością. Na pewno czarnych kap nie było jeszcze w 1989.
 Romet Charteł bogiem mym
 Romet Traper nałogiem mym
 CZ 3 5 0 zapiernicza tuż pod Z E R O
W sensie zamyka licznik 
|
|
03-10-2018 18:06:21 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Restauracja Rometa Charta, piaskowanie, szkielkowanie, cynkowanie - JGNZM - 03-10-2018 18:06:21
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|