Ocena wątku:
- 1 głosów - 1 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Restauracja Rometa Charta, piaskowanie, szkielkowanie, cynkowanie
|
Autor |
Wiadomość |
PIOTREKRST
Nowy

Liczba postów: 11
Imię: Piotrek
Skąd: Stalowa Wola
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Restauracja Rometa Charta, piaskowanie, szkielkowanie, cynkowanie
Czyli po szkielkowaniu tych elementow, ktore mu podlegaja pomalowac to ? Nie można zostawić po szkielkowaniu bez zabezpieczenia ? Jak malować to proszkowo chyba najlepiej, co nie ?
O rurze wydechowej i stopce licznika zapomniałem wspomniec ale taki mialem plan.
Mam mozliwość oddania do malowania proszkowego znajomemu to mi zrobi to na cacy mam nadzieje
Wydech wystarczy farba proszkową ?? Czy lepiej żaroodporną ?
Ma ktoś może zdjecia jak wygląda tłumik w środku, bo moj ma taką wkładkę wyciszającą od simsona z wywierconymi dodatkowymi otworami. I czy istnieje jakaś uszczelka pod obejme łączenia tlumika? Bo końcówka wydechu lata w każda strone mimo, iz jest skręcona na maksa.
Co do kap bocznych silnika to widziałem juz kilka oryginalnych (niby) chartów z 1992 roku i 1993 i niektóre mialy juz czarne te kapy. Mam zapasowy silnik z rozbiórki Charta 1993 i też ma czarne kapy. Więc może niekoniecznie tylko w 1994 szły takowe
|
|
03-10-2018 17:33:27 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Restauracja Rometa Charta, piaskowanie, szkielkowanie, cynkowanie - PIOTREKRST - 03-10-2018 17:33:27
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|