Ocena wątku:
- 1 głosów - 1 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Restauracja Rometa Charta, piaskowanie, szkielkowanie, cynkowanie
|
Autor |
Wiadomość |
PIOTREKRST
Nowy

Liczba postów: 11
Imię: Piotrek
Skąd: Stalowa Wola
Pojazd: Romet Chart
|
Restauracja Rometa Charta, piaskowanie, szkielkowanie, cynkowanie
Cześć koledzy, powoli biorę się za odnowienie mojego Charta na oryginał. Rozebrałem go na części pierwsze i chce zrobić krok po kroku według oryginału, lub bardzo zbliżyć go do oryginału.
Mam do was pytanie, daje do piaksowania:
Ramę, Wachacz, stopke centralna, półkę przedniego zawieszenia, bak, boczki, przednie przełączniki na kierownicy, mocowanie lampy przedniej i kierubkowskazow
Do szkielkowanie daje: lagi przednie, bębny przednie i tylne, zębatke tylną, piłkę zawieszenia przednia dolną,
Do cynkowania daje:bagażnik tylny, mocowania kierownicy, pręt hamulca tylnego i nakrętek naciągającą, dźwignię hamulca tylnego(nożną), zaciski hamulcowe (te na wieloklin przy bębnach, przód i tył), elementy naciagajace łańcuch, mocowania błotnika przedniego, dwa mocowania kół do ramy (chyba wiecie o co chodzi) i jakieś drobne srubki
Mam takie pytanie czy jakoś zabezpieczać coś przed cynkowaniem? Do piaskowania i szkielkowanie wiadomo że zabezpieczyć muszę.
I kolejne pytanie : dźwignię zmiany biegów i kopnik dać do cynkowania czy szkielkowania? Dodam że silnik (kartery, cylinder i głowice) mam w dobrym stanie wizualnym a kartery są czarne oryginalnie i tylko oddam je do odmalowania proszkowego na czarno nadal, ale czy szkielkowac je wcześniej lub piaskowac?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-10-2018 15:58:02 przez PIOTREKRST.)
|
|
03-10-2018 15:44:33 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Restauracja Rometa Charta, piaskowanie, szkielkowanie, cynkowanie - PIOTREKRST - 03-10-2018 15:44:33
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|