Jawa 50 typ 20 (1974) remont
|
Autor |
Wiadomość |
BellaUrsa
Nowy

Liczba postów: 34
Imię: Krzysiek
Skąd: Legionowo
Pojazd: Inny
|
Jawa 50 typ 20 (1974) remont
O mamo... Kolejny wieczór, kolejne wyzwanie. Dzisiaj postanowiłem ustawić zapłon, bo do kompletnego złożenia silnika potrzebuję jeszcze dwóch oringów, których nie mogłem dostać od ręki na mieście.
Nie wiem jak niektórym udaje się ustawić zapłon za pomocą gwoździa wtykanego przez otwór świecy, zaznaczając na nim GMP flamastrem, kiedy ja, po zdjęciu głowicy za pomocą suwmiarki nie byłem pewny pomiarów. Dodatkowe minuty straciłem na to, żeby moment rozwarcia styków pomierzyć omomierzem, bo cały czas dostawałem zwarcie (trzeba od przerywacza odłączyć cewkę i kondensator) no i ustawić moment rozwarcia styków 1,8mm przed GMP, bo jakoś u mnie brakowało tych kilku stopni, żeby odpowiednio obrócić podstawkę iskrownika. Podejrzewam, że nadmiernie wytarł się ten ślizg na ramieniu młoteczka. Jeśli wszystko dobrze zmierzyłem, to przerwa między stykami jest ok, a zapłon jest ustawiony na 1,95mm choć oczywiście mogę się zupełnie mylić. Przydałby mi się wskaźnik zegarowy, na następny raz. Może ojciec będzie miał pożyczyć.
Ignorancja to jednak błogosławieństwo...
Pozdrawiam, Krzysiek.
Chcesz zobaczyć jak wygląda praca amatora bez budżetu, sprzętu oraz skilla? Odwiedź wątek remontowy mojej Kaczki
|
|
21-07-2018 02:34:38 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Jawa 50 typ 20 (1974) remont - BellaUrsa - 21-07-2018 02:34:38
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|