Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Akustyczne aspekty eksploatacji + dynamo
|
Autor |
Wiadomość |
Lato
Nowy

Liczba postów: 18
Imię: Hubert
Skąd: Warszawa
Pojazd: Inny Romet
|
Akustyczne aspekty eksploatacji + dynamo
Witam.
Z góry: omawiam na przykładzie Wigry 5 '80, dynamo z guziczkiem.
Mam nieco odmienne pytanie niż reszta. Dotyczy ono odgłosu wydawanego przez torpedo i dynamo.
Z natury (bo tak już mam) wszystkie sprzęty (głównie silniki elektryczne) biorę na słuch i każde nietypowe dźwięki automatycznie uruchamiają u mnie alarm. Także jakby co - wybaczcie, ale tak mam
Do rzeczy:
- Czy torpedo w ogóle powinno wydawać jakieś odgłosy? W moim przypadku przy kręceniu z kołem wiszącym w powietrzu jest to takie przyjemne terkotanie, przy normalnej jeździe z napędzaniem trzeba się skupić żeby usłyszeć, a bez kręcenia nic nie słychać.
- Jak głośno powinno pracować dynamo? Ja przy moim miałbym mentalny problem jechać po 22
I tak a propo tego dynama, to strasznie ciężko się z nim jedzie. O ile ciężej się kręci z dynamem niż bez niego?
Wiem, że dźwięk jest miarą z reguły dla każdego różną, ale na razie mam nadzieje wstępnie omówić te zagadnienia bez filmów, bo to dużo roboty z tym nagrywaniem, a ja jestem trochę leniwy
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
|
|
12-06-2018 23:49:25 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Akustyczne aspekty eksploatacji + dynamo - Lato - 12-06-2018 23:49:25
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|