Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remont S-38
|
Autor |
Wiadomość |
em_ko
Nowy

Liczba postów: 35
Imię: Michal
Skąd: dolnoslaskie
Pojazd: Inny
|
RE: Remont S-38
(22-04-2018 23:58:06)plusminus napisał(a): Najlepiej do tego typu rzeczy sprawdza się brąz ba-1032 lub ba-101. Gdzie ten drugi jest droższy i miększy.
Do silników, które przewijają się przez twoje ręce, dotaczasz te tuleje za każdym razem czy może jest coś sensownego do dostania na rynku?
Pomierzyłem trochę, i tak:
- wałek choinki: fi 9,94 mm / 9,95 mm
- tuleja (niezaślepiona), wypchnięta ręką: fi zewn. 12,04 mm / druga ciągle w karterze
- tuleja (niezaślepiona): kołnierz nierównomiernie zużyty, grubość 1,41mm- 1,7 mm; ścianka tulei również nierównomiernie zużyta
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-04-2018 22:54:45 przez em_ko.)
|
|
23-04-2018 22:41:25 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Remont S-38 - em_ko - 23-04-2018 22:41:25
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|