Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Silnik Chart gaźnik plus skrzynia -problem.
Autor Wiadomość
JGNZM Offline
Chartełowiec
Moderatorzy


Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #33
RE: Silnik Chart gaźnik plus skrzynia -problem.
Dobra przejrzałem temat więc trochę się wypowiem.
  1. Sprzęgło.
    Dobrze zrobione sprzęgło jest wówczas, gdy po założeniu kapy sprzęgła dźwignia sprzęgła (w silniku) ma luz, w miarę mały ale musi występować. Jeśli ten luz nie przekracza około 1/2cm to sprzęgło powinno działać dobrze.
  2. Skrzynia biegów.
    Mi to wygląda na wypracowaną lub uszkodzoną tulejkę w beczce zabieraka albo brak podkładek na zabieraku. Jak masz już zdjętą kapę to poruszaj kółkiem zabieraka przód tył. Jak luz będzie bardzo mały albo nie będzie go wcale, to jeden element z głowy. Teraz musiałbyś sprawdzić luz na tulejce. Miej zabierak gdzieś między 2 a 3 biegiem, poruszaj kółkiem jak kosa (ale ręcznie) i zobacz z jakim opóźnieniem łapa zabieraka reaguje na pokręcenie kółkiem. Jak są to duże opóźnienia, to znaczy, że masz zużytą tuleję albo jej brak. A jak to nic ci nie pomoże to spróbuj przez ten "wizjer" sprawdzić ręcznie luz na łapie zabieraka, po prostu poruszaj nią trochę.
19-01-2018 17:58:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Silnik Chart gaźnik plus skrzynia -problem. - JGNZM - 19-01-2018 17:58:28




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 15:35:25
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 24
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
Dzisiaj 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 215
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: romek
Wczoraj 18:14:33
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 92
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 939
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3057
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 293
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23133
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 345
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5509
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 111
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Merfix
14-06-2025 09:34:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 275
Linka do motorynki
Ostatni post: romek
13-06-2025 08:10:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 198
Uszczelka pod głowicą rom...
Ostatni post: Merfix
12-06-2025 20:15:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 315
Przerwa w kole.
Ostatni post: romek
11-06-2025 23:34:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 252
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
11-06-2025 22:37:31
» Odpowiedzi: 1534
» Wyświetleń: 840008

Reklama