| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Szkiełkowanie 
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		Lagoon 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 575 
Imię: Michał 
Skąd: Płock 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Szkiełkowanie 
			 
			
				Najlepiej najpierw szkiełkować a potem szlifować cylinder. Jeśli chodzi o zabezpieczenie to wszystko zależy od tego, czy zabieg wykonuje osoba myśląca, czy jakiś ćwierćmózg, który robi bo robi. Miałem ostatnio przygody i ze szkiełkowaniem i z malowaniem proszkowym i stwierdzam, że brak umiejętności u niektórych "fachowców" nie ma granic. Nikomu nie życzę trafić na takich partaczy. Co do samego szkiełkowania to lepszym , ale i niestety droższym zabiegiem jest sodowanie. Ciężko jest dokładnie umyć zakamarki po szkiełkowaniu, a wiadomo jak to się może skończyć w przypadku cylindra, gdy mikrokulki się dostaną między tłok i tuleję. Sodowanie ma tę zaletę, że efekt jest podobny a po zabiegu wkładamy część do wody, w które soda rozpuszcza się i nie ma zagrożenia, że ścierniwo nam gdzieś tam w zakamarkach pozostanie.
			 
			
			
 
Już nie chcę żadnych pilarek 
Witam! 
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW! 
 
 
 
https://www.facebook.com/porting.studio/
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 27-12-2017 14:54:38 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Szkiełkowanie -  Lagoon - 27-12-2017 14:54:38 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |