Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #773
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Witam wszystkich. Choć czas może nie jest najlepszy do takiego tematu to mimo to zdecydowaliśmy z bratem wczoraj o późnej godzinie odpalić Charta z cylindrem Polini big Evo 94 ccm. Muszę wam powiedzieć że wszystko poszło nad podziw gładko. Silnik pracuje pięknie, gaźnik wymagał tylko minimalnych korekt ustawień. Jeśli chodzi o dynamikę pracy silnika to jest praktycznie identyczna z tym poprzednim 77 ccm. Głos jest też identyczny. Jeśli chodzi o jego moc to nic nie mogę powiedzieć bo warunki nie pozwalają na jazdę. Skrzynia na postoju pracuje prawie idealnie. Biegi wchodzą lekko choć kosa robi małe przycięcia. Nie wyregulowałem mimo środy po sprzęgłem i stopka za słabo opada do dołu. Może się rozchodzi. Prędkość 4 biegu jest przy obrotach 8 tyś około 100 km/h. Nic nie hałasuje, wszystko pięknie działa jedynie boję się teraz o wytrzymałość tej skrzyni. Co do chłodzenia to jest super. Silnik pracuje na postoju i ma tak wydajne chłodzenie jak żaden cylinder studzony powietrzem. Termostat otwiera się całkowicie przy 55 stopniach. Nie wiem czy to nie za nisko ale taki mam termostat. Daje to bardzo dobre chłodzenie cylindra i bardzo żywą pracę silnika w tej temperaturze. Postaram się w ciągu dnia wgrać jakieś filmiki z pracy silnika bo nagrywał wszystko od początku czyli od pierwszego odpalenia.

(24-12-2017 13:52:21)hohowski napisał(a):  Witam wszystkich. Choć czas może nie jest najlepszy do takiego tematu to mimo to zdecydowaliśmy z bratem wczoraj o późnej godzinie odpalić Charta z cylindrem Polini big Evo 94 ccm. Muszę wam powiedzieć że wszystko poszło nad podziw gładko. Silnik pracuje pięknie, gaźnik wymagał tylko minimalnych korekt ustawień. Jeśli chodzi o dynamikę pracy silnika to jest praktycznie identyczna z tym poprzednim 77 ccm. Głos jest też identyczny. Jeśli chodzi o jego moc to nic nie mogę powiedzieć bo warunki nie pozwalają na jazdę. Skrzynia na postoju pracuje prawie idealnie. Biegi wchodzą lekko choć kosa robi małe przycięcia. Nie wyregulowałem mimośrodu pod sprzęgłem i stopka za słabo opada do dołu. Może się rozchodzi. Prędkość 4 biegu jest przy obrotach 8 tyś około 100 km/h. Nic nie hałasu je wszystko pięknie działa jedynie boję się teraz o wytrzymałość tej skrzyni. Co do chłodzenia to jest super. Silnik pracuje na postoju i ma tak wydajne chłodzenie jak żaden cylinder studzony powietrzem. Termostat otwiera się całkowicie przy 55 stopniach. Nie wiem czy to nie za nisko ale taki mam termostat. Daje to bardzo dobre chłodzenie cylindra i bardzo żywą pracę silnika w tej temperaturze. Postaram się w ciągu dnia wgrać jakieś filmiki z pracy silnika bo nagrywał wszystko od początku czyli od pierwszego odpalenia.

Witam wszystkich. Choć czas może nie jest najlepszy do takiego tematu to mimo to zdecydowaliśmy z bratem wczoraj o późnej godzinie odpalić Charta z cylinder Polini big Evo 94 ccm. Muszę wam powiedzieć że wszystko poszło nad podziw gładko. Silnik pracuje pięknie, gaźnik wymagał tylko minimalnych korekt ustawień. Jeśli chodzi o dynamikę pracy silnika to jest praktycznie identyczna z tym poprzednim 77 ccm. Głos jest też identyczny. Jeśli chodzi
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-12-2017 14:14:28 przez hohowski.)
24-12-2017 13:52:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 6 użytkowników postawiło piwo hohowski za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - hohowski - 24-12-2017 13:52:21




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
3 ROVERy do rozpoznania
Ostatni post: Bzyczek
Dzisiaj 20:48:20
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 83
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 15:23:33
» Odpowiedzi: 46
» Wyświetleń: 3113
Dziurawy bak Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 12:02:12
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 146
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 23:31:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 200
Junak M10 sprzęgło
Ostatni post: ZielonyTRN
Wczoraj 19:28:59
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 60
Finanse forum
Ostatni post: romek
Wczoraj 12:08:39
» Odpowiedzi: 100
» Wyświetleń: 38987
Wigry 2 1975
Ostatni post: zaz
Wczoraj 05:11:15
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 93
Króciec JAWA50/Ogar200-Am...
Ostatni post: Fearevil
Wczoraj 00:20:20
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 218
[K] Części do rowerka Smy...
Ostatni post: Piotrekdriver1
14-09-2025 21:32:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 104
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: kawu26
14-09-2025 11:46:24
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 68440
cześć
Ostatni post: kawu26
14-09-2025 11:03:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 76
Współczesny tłumik do Rom...
Ostatni post: tramwajarz
13-09-2025 19:51:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 288
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
11-09-2025 13:41:55
» Odpowiedzi: 45
» Wyświetleń: 2950
Ogar 205 1987
Ostatni post: romek
11-09-2025 09:22:55
» Odpowiedzi: 60
» Wyświetleń: 8229
Naklejki do Jubilata 2 19...
Ostatni post: zaz
11-09-2025 05:24:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 180

Reklama