Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #773
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Witam wszystkich. Choć czas może nie jest najlepszy do takiego tematu to mimo to zdecydowaliśmy z bratem wczoraj o późnej godzinie odpalić Charta z cylindrem Polini big Evo 94 ccm. Muszę wam powiedzieć że wszystko poszło nad podziw gładko. Silnik pracuje pięknie, gaźnik wymagał tylko minimalnych korekt ustawień. Jeśli chodzi o dynamikę pracy silnika to jest praktycznie identyczna z tym poprzednim 77 ccm. Głos jest też identyczny. Jeśli chodzi o jego moc to nic nie mogę powiedzieć bo warunki nie pozwalają na jazdę. Skrzynia na postoju pracuje prawie idealnie. Biegi wchodzą lekko choć kosa robi małe przycięcia. Nie wyregulowałem mimo środy po sprzęgłem i stopka za słabo opada do dołu. Może się rozchodzi. Prędkość 4 biegu jest przy obrotach 8 tyś około 100 km/h. Nic nie hałasuje, wszystko pięknie działa jedynie boję się teraz o wytrzymałość tej skrzyni. Co do chłodzenia to jest super. Silnik pracuje na postoju i ma tak wydajne chłodzenie jak żaden cylinder studzony powietrzem. Termostat otwiera się całkowicie przy 55 stopniach. Nie wiem czy to nie za nisko ale taki mam termostat. Daje to bardzo dobre chłodzenie cylindra i bardzo żywą pracę silnika w tej temperaturze. Postaram się w ciągu dnia wgrać jakieś filmiki z pracy silnika bo nagrywał wszystko od początku czyli od pierwszego odpalenia.

(24-12-2017 13:52:21)hohowski napisał(a):  Witam wszystkich. Choć czas może nie jest najlepszy do takiego tematu to mimo to zdecydowaliśmy z bratem wczoraj o późnej godzinie odpalić Charta z cylindrem Polini big Evo 94 ccm. Muszę wam powiedzieć że wszystko poszło nad podziw gładko. Silnik pracuje pięknie, gaźnik wymagał tylko minimalnych korekt ustawień. Jeśli chodzi o dynamikę pracy silnika to jest praktycznie identyczna z tym poprzednim 77 ccm. Głos jest też identyczny. Jeśli chodzi o jego moc to nic nie mogę powiedzieć bo warunki nie pozwalają na jazdę. Skrzynia na postoju pracuje prawie idealnie. Biegi wchodzą lekko choć kosa robi małe przycięcia. Nie wyregulowałem mimośrodu pod sprzęgłem i stopka za słabo opada do dołu. Może się rozchodzi. Prędkość 4 biegu jest przy obrotach 8 tyś około 100 km/h. Nic nie hałasu je wszystko pięknie działa jedynie boję się teraz o wytrzymałość tej skrzyni. Co do chłodzenia to jest super. Silnik pracuje na postoju i ma tak wydajne chłodzenie jak żaden cylinder studzony powietrzem. Termostat otwiera się całkowicie przy 55 stopniach. Nie wiem czy to nie za nisko ale taki mam termostat. Daje to bardzo dobre chłodzenie cylindra i bardzo żywą pracę silnika w tej temperaturze. Postaram się w ciągu dnia wgrać jakieś filmiki z pracy silnika bo nagrywał wszystko od początku czyli od pierwszego odpalenia.

Witam wszystkich. Choć czas może nie jest najlepszy do takiego tematu to mimo to zdecydowaliśmy z bratem wczoraj o późnej godzinie odpalić Charta z cylinder Polini big Evo 94 ccm. Muszę wam powiedzieć że wszystko poszło nad podziw gładko. Silnik pracuje pięknie, gaźnik wymagał tylko minimalnych korekt ustawień. Jeśli chodzi o dynamikę pracy silnika to jest praktycznie identyczna z tym poprzednim 77 ccm. Głos jest też identyczny. Jeśli chodzi
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-12-2017 14:14:28 przez hohowski.)
24-12-2017 13:52:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 6 użytkowników postawiło piwo hohowski za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - hohowski - 24-12-2017 13:52:21




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 786
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
Wczoraj 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 2873
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 215
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23096
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 280
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5411
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Merfix
14-06-2025 09:34:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 176
Linka do motorynki
Ostatni post: romek
13-06-2025 08:10:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 159
Uszczelka pod głowicą rom...
Ostatni post: Merfix
12-06-2025 20:15:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 266
Przerwa w kole.
Ostatni post: romek
11-06-2025 23:34:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 227
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
11-06-2025 22:37:31
» Odpowiedzi: 1534
» Wyświetleń: 838758
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
11-06-2025 17:37:44
» Odpowiedzi: 159
» Wyświetleń: 29020
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: 2stroke4life
11-06-2025 15:48:30
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 348
Romet kadet 023
Ostatni post: Merfix
10-06-2025 18:09:28
» Odpowiedzi: 19
» Wyświetleń: 943

Reklama