Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyrobione miejsce na klin - Wymiana czy regeneracja?
Autor Wiadomość
Pan Zdzisław Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 205
Imię: Piotr
Skąd: Kłodzko
Pojazd: Inny
Post: #34
RE: Wyrobione miejsce na klin - Wymiana czy regeneracja?
Okey. Nie będę się kłócił i nie mam na to chęci. Łożyska okazały się ,,zapieczone'' na wale i nie dało się ich ściągnąć sciągaczem (nie wiem jakim cudem). Musieliśmy użyć młotka, chociaż według mnie był to głupi pomysł. Na szczęście spokojnie udało się je zdjąć. Oczywiście nie muszę tłumaczyć, że łożyska już nadają się do wyrzucenia? A tamte CX okazały się nie mieć luzu C3 na wale (Może dla tego nie miał odpowiedniej mocy), poza tym były zabezpieczone dwustronnie, przez co toporniej chodziły. Koniec z końców postawiliście na swoim. Zakupiłem markowe łożyska 8 szt, uszczelki wykonane tym razem z kryngielitu i ,,pasujące'' do kadeta, bardziej odporny na temperatury i inne związki chemiczne szary silikon, pierścienie, kliny w zestawie, Uszczelki CX tajwańskie, ale wszystko u mnie co tajwańskie jest w miarę dobrej jakości (szczególnie repliki) i te uszczelki są moim zdaniem dobre.

https://zapodaj.net/f7e790161e567.jpg.html

Oczywiście prawie wszystkie łożyska z luzem C3, bo trzy mają zabezpieczenia 2RSH. Te zabezpieczone poszły na tył koła z nową osią i kręci się niesamowicie szybko. Z przodu dam os na łożyska z tyłu (przód jest za mała na łożyska) i pójdą tam jakieś MGK z ZZ. Mam też jeden dylemat. Zakupiłem za 5 zł łożysko ( z ciekawości, bo ponoć KOYO, pomyślałem, że podróbka) i okazało się być oryginałem. Na początku miało to być KOYO C3, ale zmienili mi na SKF C3, bo mieli błąd, ale w zamian za to zostawili mi te 5 zł, zamiast 18zł. Czyli mam za 25% ceny markowe łożysko Big Grin. Tak czy siak zastanawiam się, który włożyć do silnika: SKF 6201 C3 czy SKF 6201 2RSH.

https://zapodaj.net/8859d5dfdd387.jpg.html

Wyczyściłem też cylinder i wypolerowałem wszystkie kanały, włącznie z kanałem wydechowym. Wał natomiast zostaje, bo w instrukcji pisze, że korowód prostować można przy pomocy imadła z podkładkami. Kolega mówił też, że to tak słaby silnik, że mogę go spokojnie prostować, ale broń boże młotkiem, bo uderzasz z niekontrolowaną siła. Powiedziałem mu, że używałem prasy. Później mu go pokazałem i powiedział, że prosty nie jest, ale krzywy też nie, uznał, że nada się do silnika, więc mogę go zostawić i tak właśnie zrobię. Czerwona kreska pokazuje jaki był wcześniej.

https://zapodaj.net/d42a2bc1aeb65.jpg.html

Jeszcze jeden problem. Przez ten klin rozwaliło mi miejsce osadzenia magneto. Samo magneto trzyma, ale wygląda to nie ciekawie. https://zapodaj.net/427cb32e82688.jpg.html

Na szczęście ma tez ,,oryginalne'' magneto z takim miejscem na klin. https://zapodaj.net/cb5d7d7112772.jpg.html

Więc w czym problem? A taki, że o niebo w lepszym staniem wizualnym jak i technicznym ( nie sypią mu się bloki) jest ten po lewej stronie. Po prawej jest oryginalny, działa, ale wygląda na starego i trochę mu się już sypią te bloki.

https://zapodaj.net/0f924731da483.jpg.html

Byłoby bardzo fajnie, gdybym mógł jakoś to naprawić, bo szkoda mi tak dobrej jakości magneta Sad
19-09-2017 01:18:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Wyrobione miejsce na klin - Wymiana czy regeneracja? - Pan Zdzisław - 19-09-2017 01:18:47




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: siwy1958
Dzisiaj 09:59:15
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 65
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
Wczoraj 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3394
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 22:43:21
» Odpowiedzi: 29
» Wyświetleń: 3497
głowica 2328 lub 2338
Ostatni post: jakemdural
Wczoraj 22:22:39
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 42
sprzegło odśrodkowe
Ostatni post: jakemdural
Wczoraj 22:21:30
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 40
Ogar 205 1987
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 21:57:51
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 1628
Paleta kolorów rowerów Ro...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 21:46:57
» Odpowiedzi: 110
» Wyświetleń: 232130
Postawienie Motoroweru w ...
Ostatni post: romek
03-05-2025 22:59:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 181
Spawak
Ostatni post: tramwajarz
03-05-2025 20:26:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 149
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
03-05-2025 19:46:35
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
03-05-2025 17:22:43
» Odpowiedzi: 157
» Wyświetleń: 25979
Kupie przepustnice GM12
Ostatni post: Ambero25
03-05-2025 16:49:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 82
Powitanie
Ostatni post: Marian_Wwa
03-05-2025 16:11:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 64
Sprzedam zregenerowane is...
Ostatni post: zmd-52
02-05-2025 20:04:22
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 85
Zbiornik 50-T1 z gwintem,...
Ostatni post: zmd-52
02-05-2025 19:57:59
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 270

Reklama