Ocena wątku:
- 1 głosów - 1 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remont silnika
|
Autor |
Wiadomość |
Rometowiec14
Romeciarz na całego

Liczba postów: 265
Imię: Wiktor
Skąd: ok.Tarnobrzega
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Remont silnika
Siemano!
Koło stycznia robię mały remont silnika 223 i przepatrzenie 023. W 223 chcę wymienić łożyska, bo prawdopodobnie nie były wymieniane przez 10 tys. km. Dodatkowo uszczelniacze, oringi, tarcze sprzęgła, łańcuszek sprzęgła oraz zębatka do niego. Chciałbym też zrobić szlif cylindra i dać tłok i pierścienie nominalne. Zostanie kupiony nowy gaźnik.
Lepsze są łożyska KOYO czy NTN?
Czy ktoś z naszej grupy robi tanio szlify cylindra? Jeżeli tak to prosiłbym o wiadomość priv
Silnik zostanie złożony na kryngielitowych uszczelkach i szarym silikonie.
Czy ma ktoś może na sprzedaż krócieć gaźnika z kwadratowym otworem?
Półksiężyc po takim przebiegu będzie prawdopodobnie do wymiany?
Z góry dziękuję za odpowiedzi 
Pozdrawiam
O i jeszcze czy ktoś ma sposób na łożyska tzn. jak je zdjąć. One jak się ściąga wał to zostają na nim czy w karterach? Wiem ,że są ściągacze do łożysk, ale chcę zrobić taki tańszy remont
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2017 16:11:23 przez Rometowiec14.)
|
|
12-09-2017 15:59:14 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|