Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Dyskusja o tym czy zapłon w Dezametach jest awaryjny
Autor Wiadomość
Adam104100 Offline
Pszegryfff
*


Liczba postów: 165
Imię: Adam
Skąd: Koszalin
Pojazd: Romet Komar
Post: #9
RE: Dyskusja o tym czy zapłon w Dezametach jest awaryjny
Drogi Pawle , sądząc po fakcie, że skończone masz 13 lat, przejechanie 1000 km Komarem jest mało prawdopodobne. Nie masz jeszcze kat. AM, więc legalnie nie możesz jeździć po drogach, a 10 km dziennie po polnych drogach wydaje się mało prawdopodobne. Chyba, że twoi rodzice są super odpowiedzialni i mają naprawdę super myślenie, że Ci na to pozwalają.

Wracając do tematu. Oryginalny zapłon to szmelc. Robiąc z tatą jeden z silników (023) korzyliśmy z porządnych narzędzi, mierzone wszystko było przez mojego dziadka, wymieniliśmy cewkę zapłonową (kupiłem polskiej produkcji, która kosztowała ponad 60 zł), 3 kondensatory, przewód WN, 3 fajki, 2 świece. Jaki był tego rezultat? Z zapłonem dalej były problemy. Dla porównanie dodam, że jakiś czas temu robiliśmy 2 Jawy. Jawę 20 i 555 z 1960 roku. W Jawie 20 do zapłonu nie trzeba było zaglądać. W Jawie 555 nie było w ogóle iskry. Wystarczyło ustawić zapłon na oko i iskra się pojawiła, a motorower ruszył. Zaznaczam, że Jawa była z 1960 roku, od nowości nikt nie robił w niej nic i przez spory czas była katowana. Jeżeli ktoś chce mi zarzucić, że zapłon robiły osoby, które nie mają z tą branżą nic wspólnego, to dodam, że mój tata jest mechanikiem, a dziadek elektrykiem i przez całe życie uczył w technikum elektronicznym i elektrycznym. Jaki z tego wniosek? Oryginalne zapłony są o kant 4 liter.
14-06-2017 19:24:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Dyskusja o tym czy zapłon w Dezametach jest awaryjny - Adam104100 - 14-06-2017 19:24:28




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 19:24:41
» Odpowiedzi: 50
» Wyświetleń: 2753
Kultowy model roweru ZZR ...
Ostatni post: Aleksander
Wczoraj 23:10:51
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 50
Romet 50-T-1 brak mocy
Ostatni post: k1el_on
Wczoraj 19:43:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 256
Jaki korbowód do komara?
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 11:38:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 112
Moja Pierwsza - Romet Pon...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 07:47:59
» Odpowiedzi: 113
» Wyświetleń: 47266
Romet Wigry 3 1987r.
Ostatni post: RometW
12-10-2025 22:30:50
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 232
Romet UNIVERSAL 1977
Ostatni post: RometW
12-10-2025 22:20:15
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 87
Ogar 205 - 023. Identyfik...
Ostatni post: romek
12-10-2025 17:39:07
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 140
Dezamet 019 - ciężko prac...
Ostatni post: romek
11-10-2025 22:24:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 142
Wigry 2 1975
Ostatni post: wigryman
10-10-2025 22:04:48
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 360
Cewki swietlne Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
10-10-2025 11:59:00
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 210
zapłony CDI jawa 50 i inn...
Ostatni post: Majster00
10-10-2025 02:05:21
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 1895
Numery silników Jawa 223
Ostatni post: Bob_Harley
09-10-2025 16:56:56
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 486
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: romek
09-10-2025 04:50:47
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 5338
Sprzedam wrak Ogara 205
Ostatni post: Wodnik
07-10-2025 17:09:19
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 436

Reklama