Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
hohowski
Nowy

Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(08-06-2017 00:05:12)Gomulsky napisał(a): [quote='hohowski' pid='325222' dateline='1399186066']
Teraz was zaskoczę troszkę, tylko nie traktujcie mnie jako szaleńca ale mam w głowie wymyślony silnik 2T skonstruowany do pracy na czystej benzynie ze smarowaniem wału pompą olejową jak w 4T, musi to być silnik pracujący na wtrysku (ale to już jest wdrożone) i musi być wyposażony w kompresor jak to robi się w 4T np. u mercedesa, ale nie będzie miał zaworów i rozrządu. Może kiedyś coś takiego zbuduję ale to jeszcze daleka przyszłość.
Odkopie ten lekki offtop.
Nie wiem, czy ktoś już o tym pisał, bo nie przeglądałem całego tematu, ale coś takiego widziałem już u siebie na uczelni. Znaczy się coś co miało być w założeniu silnikiem 2T wykorzystującym korpus silnika 4T, jednakże póki co osoby siedzące nad tym wynalazkiem utknęły na tym jak skutecznie wymusić przepływ przez silnik w momencie startu, bo potem to już mały problem
Nad tym samym myślałem, dziwna sprawa że ktoś na uczelni miał taki sam pomysł. Ja myślałem o jakiejś pompkę elektrycznej ale ten pomysł całkowicie rozpatruję w kwestiach teoretycznych.
(08-06-2017 01:14:55)damian94 napisał(a): Czyżby to Twój silnik był u Wojtali? 
Kto to Wojtala czy chodzi o hamownię?
Sprawdziłem kto to Wojtala nie byłem u niego nigdy ale kiedyś rozmawiałem telefonicznie. Chyba jemu chciałem zlecić wykonanie wału ale rozmowy trwały długo a prace stały w miejscu. Zrobił mi go Tomek z Frezmotu jak się nie mylę. Polecam tego człowieka.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2017 09:11:11 przez hohowski.)
|
|
08-06-2017 08:21:07 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - hohowski - 08-06-2017 08:21:07
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|