Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romet Chart światła ,kierunki , klakson
|
Autor |
Wiadomość |
charper
detyfusan

Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Romet Chart światła ,kierunki , klakson
Bo powinienes załozyc takie zarowki kierunkowskazow jakie byly fabrycznie. Napiecie na akumulatorze naladowanym w stanie spoczynku powinno wynosic 6,3-6,4V. Jesli masz napiecie ponizej 5V czeka cie ladowanie na prostowniku. Jesli podczas ladowania prawidlowym pradem i napieciem akumulator zbyt wczesnie wydaje oznaki naladowania, czyli tzw gotowanie, a po uplywie doby od ladowania na akumulatorze jest napiecie ponizej 6V to akumulator mogl ulec trwalemu zasiarczeniu i z uwagi na zbyt niskie napiecie, swiecenie zarowek z niego zasilanych bedzie mniej widoczne. W ogole to kierunkowskazy 6V sa slabo widoczne w dzien wiec jesli padl ci akumulator to lepiej przerob instalacje na 12V wg mojego zamyslu, czyli jedna cewka ladowania na 12V, przerywacz kierunkow od malucha, akumulator przynajmniej 6Ah, zalecany 8Ah. Pradu nigdy nie brakuje. Ładowanie nie wyrabia tylko gdy masz ustawione bardzo niskie obroty na biegu jałowym. Podczas jakiejkolwiek przerobki instalacji na 12V nie warto zasilac przedniej lampy z akumulatora.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-05-2017 08:20:56 przez charper.)
|
|
04-05-2017 08:18:57 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Chart światła ,kierunki , klakson - charper - 04-05-2017 08:18:57
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|