Komar 232 s38b by Laxa
|
Autor |
Wiadomość |
ApriliaMxByLaxa
Komar232ByLaxa

Liczba postów: 114
Imię: Dariusz
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar 232 s38b by Laxa
b4 miał g12 bo w sztywniaku mam oznaczenie B4 i gaźnik g12  - prawda ?
Dlaczego prawie każde źródło podaje iż w 2351 był silnik ZB4 ?
S38 ZB4 - kopka , biegi w rączce sprzęgło 4 bolcowe ,gaźnik gm12
S38 B4 - pedały , biegi w rączce, sprzęgło 4 bolcowe ,gaźnik g12
S38 003 - hmm napisałeś typowy s38  Co pod tym rozumieć ?
Różnicę którą udało mi sie wyłapać
Silnik s38 B4
Silnik s38 ZB4
Dlaczego w jednym modelu to jest zaślepione a w drugim nie ?
Aktualnie mam rozebrany silnik 019 dezamet i tam gdzie jest otwór jest przykręcony wałek z trybem z skrzyni biegów
Zapraszam na fanpage odrestaurowywania komara 232 https://www.facebook.com/garagebylaxa/?fref=ts
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-03-2017 19:37:31 przez ApriliaMxByLaxa.)
|
|
12-03-2017 18:46:03 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|