Romet 50-T-1 By Laxa
|
Autor |
Wiadomość |
ApriliaMxByLaxa
Komar232ByLaxa

Liczba postów: 114
Imię: Dariusz
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Romet 50-T-1 By Laxa
Okej .
No to kilka pytań z mojej strony
1. Jakie różnice pomiędzy sprzęgłami 2 a 3 tarczowymi który były montowane w 50-T-1 oprócz ilości tarcz . Muszę poprawnie zweryfikować mój kosz zanim poskładał silnik i zamówię części które miały by mi potem leżeć . Nie wiem jak to było w orginalne bo 1 raz mam silnik 019 i jeszcze po januszu jakimś który włożył 2 inne tarcze ( 1 teflonowa co był montowane w komarkach a 1 współczesna . Moim zdaniem w 2 tarczowych montowano tarcze teflonowe te grube a w 3 tarczowych współczesne metalowe - tak ?
2. Jaki powinien być orginalnie zamontowany tłumik w 50-T-1 ( na google grafika są różne zdjęcia)
Piotrek zobaczyłem ten katalog części co mi podesłałeś i tam również są przedstawione płaskie przekładki tarcz sprzęgłowych ( tak jak mówiłem) . Wypukła przekładka to jest ta ostatnia służąca jako docisk
Zapraszam na fanpage odrestaurowywania komara 232 https://www.facebook.com/garagebylaxa/?fref=ts
|
|
10-03-2017 22:17:14 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|