Romet 50-T-1 By Laxa
|
Autor |
Wiadomość |
ApriliaMxByLaxa
Komar232ByLaxa

Liczba postów: 114
Imię: Dariusz
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Komar
|
Romet 50-T-1 By Laxa
Witam.
Kolejny mój temat w tym dziale tym razem na temat Rometa 50-T-1 ( dla zachowania czystości i nie zaśmiecania tematu o odrestaurowanym sztywniaku)
Rometa wyrwałem bez papiera z możliwością rejestracji ( 100% ,ze go zarejestruję bo nie jest skreślony z ewidencji i byłem juz w urzędach ) . Przytachałem do domu , wyczyściłem gaźnik i na pycha motorek odpalił  Troche polatałem i poszedł w odstawke - był tylko 2 i 3 bieg. Dziś mając chwile czasu postanowiłem rozebrać silnik w celu naprawy .
Zacząłem od rozbierania i tak po kolei wychodziły same złe informacje :
- pęknięte pierścienie oraz uszkodzony tłok
- brak zawleczki kosza sprzęgłowego
- wytarcie docisku kosza
- pęknięcie tarcz sprzęgłowych
- uszkodzona podstawka sprzęgła
( całe sprzęgło nadaje się do kosza )
* wytarcie mechaniczne prawego dekla uszkadzając przy tym wysprzęglik oraz doszło do pęknięcia prawego karteru w okolicy kopnika
- pęknięty tryb 1'szego biegu co skutkowało pęknięciem karteru w okolicach układu korbowo-tłokowego
Trochę pytań z mojej str
W jakich silnikach były montowane wypukłe przekładki tarcz sprzęgłowych ? Bo widziałem na gmoto 2 rodzaje ( płaskie i wypukłe) i chcę się upewnić które w których moto montowano
W którym miejscu powinien być tryb 1'szego biegu ( skopiuj moje foto i wklej z zaznaczeniem )
Czekają mnie niezłe zakupy hehe
Dla wyprzedzenia @kanilox jeżeli masz kartery wraz z prawym deklem 019 w bdb stan i za normalną cene to pisz pw
Komar 2351 póki co musi poczekać ale bedzie osobny temat na forum
Stwierdziłem ,ze zmieniam plany i najpierw dokoncze 50-T1 ponieważ jest mniej roboty i juz nie bedzie zawadzał w garażu a wyląduje po skończeniu w pokoju gdzie był sztywniak
Galeria:
Zapraszam na fanpage odrestaurowywania komara 232 https://www.facebook.com/garagebylaxa/?fref=ts
|
|
09-03-2017 23:57:06 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|