Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Zapłon Ducati Energia czy LFK Chart
Autor Wiadomość
Lagoon Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
Post: #9
RE: Zapłon Ducati Energia czy LFK Chart
Dokładnie, przewinięcie prądnicy da Ci podobny efekt i przy odrobinie wiedzy jesteś w stanie sam to wykonać. W przypadku montażu innego iskrownika trzeba już rzeźbić podstawkę i wspawanie piasty koła magnesowego, bo na nieszczęście, lub szczęście, czop wału Charta ma średnicę mniejszą niż otwór w piaście koła magnesowego wyżej wspomnianych zapłonów. Czyli trzeba już tokarki i najlepiej frezarki oraz osoby która to obsłuży. Sprawa sięupraszcza gdy masz do tego dostęp. Cała konstrukcja zapłonu Charta jest bardzo dobra, mamy lekkie magneto, najlżejsze z oferowanych zapłonów jeśli mówimy o kołach magnesowych z magnesami na zewnątrz. Dodatkowo piasta jest spawana do koła-nie ma mowy o urywaniu się magneta, chyba że jest ono krzywe. Właśnie, to jest bardzo ważna kwestia, podstawą jest proste koło magnesowe, bo inaczej nie dość, że silnik nie wykręci takich obrotów jak powinien to do tego dostanie ogromnych wibracji, co niekorzystnie wpływa zarówno na łożyska w silniku jak i na samopoczucie jeźdźca.

Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!



https://www.facebook.com/porting.studio/
20-11-2016 18:13:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Zapłon Ducati Energia czy LFK Chart - Lagoon - 20-11-2016 18:13:56




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 16:21:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 16
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 828
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
Wczoraj 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 2893
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 228
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23105
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 291
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5445
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 89
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Merfix
14-06-2025 09:34:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 182
Linka do motorynki
Ostatni post: romek
13-06-2025 08:10:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 165
Uszczelka pod głowicą rom...
Ostatni post: Merfix
12-06-2025 20:15:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 276
Przerwa w kole.
Ostatni post: romek
11-06-2025 23:34:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 234
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
11-06-2025 22:37:31
» Odpowiedzi: 1534
» Wyświetleń: 838909
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
11-06-2025 17:37:44
» Odpowiedzi: 159
» Wyświetleń: 29034
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: 2stroke4life
11-06-2025 15:48:30
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 356

Reklama