Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Romet- wymiana, cylindra, tłoka, pierścionków-jak i o czym trzeba pamiętać?
|
Autor |
Wiadomość |
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: Romet- wymiana, cylindra, tłoka, pierścionków-jak i o czym trzeba pamiętać?
Oznaczenia R1, R2 to są numery szlifów. Odpowiednio R2 - drugi szlif. Do wbijania tulei tłoka jest specjalny przyrząd, cena na JM to około 60zł. Ale wiadomo kiedyś wszystko robili za pomocą wybijaka miedzianego/mosiężnego. Trzeba to robić ostrożnie bo można pokrzywić korbę. Przy zakładaniu tłoka dobrze założyć zabezpieczenia, bo mogą wypaść i będzie porysowany cylek do szlifu. Pierścienie zakładamy poprzez cienkie blaszki. Jak już tłok itd. mamy zmontowane to dajemy trochę oleju np, mixol-s do cylindra i ze zblokowanym tłokiem (np poprzez wyciętą listewkę) zakładamy cylinder. Głowicę przykręcamy na krzyż, równomiernie, uważając by nie połamać szpilek. To tak w skrócie, a cylinder, no cóż, może po prostu pierścienie, cylek są już wytarte a rysy jeszcze to pogarszają.
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2016 13:28:53 przez Odrestaurator.)
|
|
23-10-2016 13:27:59 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet- wymiana, cylindra, tłoka, pierścionków-jak i o czym trzeba pamiętać? - Odrestaurator - 23-10-2016 13:27:59
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|