Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Docieranie - teoria a praktyka
Autor Wiadomość
AliveC4T Offline
Jawowiec
*


Liczba postów: 222
Imię: Piotr
Skąd: Gliwice
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Docieranie - teoria a praktyka
Pierwsza sprawa, jakiej produkcji masz cylinder? Cylindry nowej produkcji słyną z żeliwa o różnej jakości. Druga sprawa, czy wymieniałeś uszczelniacze na wale? Nagar na głowicy może powstawać z powodu cieknącego uszczelniacza od strony sprzęgła, olej może przedostawać się z komory sprzęgła do komory korbowej. Nie jestem też przekonany co do twojego sposobu docierania. Nazywasz to pyrkaniem na skręconej manetce a może się okazać że tak na prawdę dusisz go nie wiedząc o tym. Silnik jest bardziej obciążony, występuje zwiększone ciśnienie i temperatura, przez to potem dzieją się różne rzeczy. W co którymś poście o docieraniu każdy twierdzi że podczas docierania stara się być jak najbardziej delikatny, a właśnie ta delikatność i specjalne traktowanie może okazać się szkodliwym duszeniem. Ja podczas docierania jeździłem trochę wolniej i mniej dynamicznie, nie traktowałem silnika jakoś specjalnie i już po około 100km poczułem ogromną różnicę, a po 500km miałem wrażenie że jest w pełni dotarty.
09-10-2016 19:07:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo AliveC4T za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Docieranie - teoria a praktyka - bujak96 - 09-10-2016, 18:28:48
RE: Docieranie - teoria a praktyka - AliveC4T - 09-10-2016 19:07:59




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Dzisiaj 10:28:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 74
Dobry wieczór
Ostatni post: maxior30
Dzisiaj 03:12:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 20
Co to za model składaka?
Ostatni post: maxior30
Dzisiaj 02:41:08
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 38
Remont
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 00:43:34
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 944
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 23:28:14
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 132
Ogar 205 1987
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 23:02:32
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 4254
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
Wczoraj 20:01:02
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 39
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 242
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 948
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3088
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 300
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23145
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 356
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5527
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 115

Reklama