Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,755
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: silnik
Cytat:na króćcu z Ogara 201(króciec miał okrągły wlot od strony gaźnika bo najprawdopodobniej Ogar 201 miał gaźnik polskiej produkcji o oznaczeniu GM12F1)
Pozwolę sobie sprostować, bo to co jest wyżej zacytowane mija się z prawdą. Ogar 201, o ile w ogóle zaistniał, w założeniu różnił się tylko tylnymi amortyzatorami. Okrągły wlot od strony gaźnika ma każdy normalny polski króciec do Ogara 200. Kształt wlotu został zmieniony względem oryginału (kwadrat) dla zmniejszenia rozmiaru, a zatem zdławienia silnika, aby dostosować go do polskich przepisów. Nie było nigdy montowanych seryjnie gaźników GM12F czy jakichkolwiek polskich gaźników do Ogara 200. Dodam też, że do okrągłego króćca GM12F ot tak nie podejdzie, bo potrzebne jest dogięcie szpilek, więc to kolejny argument za tym, że fabryka nie planowała tam tego gaźnika.
A co do 80km/h wskazanych licznikiem jawki, pozwolę sobie nawet nie skomentować
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
07-09-2016 01:26:49 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: silnik - Quake96 - 07-09-2016 01:26:49
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|