LiSiC
126p fan

Liczba postów: 248
Imię: Mateusz
Skąd: SRC
Pojazd: Inny
|
RE: silnik
Na pewno taniej wyjdzie ci kupić coś działającego i żeby tylko jak najmniej chińskich części.
Kup sobie książkę "Obsługa i naprawa. Motorowery Romet" wydawnictwa WKŁ, ja z nią się uczyłem ustawiania zapłonu i gaźnika. No i wiadomo odpowiednie narzędzia typu szczelinomierze, dobra suwmiarka i zestaw kluczy.
Jaki silnik składasz? Silniki Dezamet(S-38, 023, 017, 022, 025, etc.) są na tyle łatwe że chyba nie da się złożyć czegoś odwrotnie  Wyskakujące biegi to zwykle kwestia regulacji nakrętki wodzika(w silniku z biegami w nodze)... chyba że ktoś po sztudiach wsadził do silnika z nożną zmianą biegów sprężynę na wodzik tak jak w silniku z ręczną(manetka) zmianą biegów, nie takie rzeczy się widziało xd
Na pewno najważniejsze jest nabranie doświadczenia  Jak to mówią trening czyni mistrza  Ja rozkładałem i składałem jeden i ten sam silnik chyba z 20 razy. Teraz rozłożenie i złożenie żeby działał to kwestia jednego popołudnia i czteropaka browaru
W sumie jak czegoś nie będziesz wiedział to od tego właśnie jest te forum, nie raz mnie tu ratowano dobrymi radami

Bycie druciarzem zobowiązuje.
|
|
06-09-2016 12:09:21 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: silnik - LiSiC - 06-09-2016 12:09:21
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|