Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"turbodziura" w silnikach 223
Autor Wiadomość
pawel_bieszczady Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 125
Imię: Paweł
Skąd: Z południa
Pojazd: Romet Pony
Post: #10
RE: "turbodziura" w silnikach 223
Kompletnie nie wiesz o co chodzi...
Gaźnik był regulowany na każdy sposób.
Nagram filmik specjalnie dla takich jak ty
"turbodziura" to specjalnie wziąłem w cudzysłów
Ciekawe jak inaczej to nazwiesz, bo na pewno nie brak mocy czy coś.
W gaźniku nic się nie blokuje, znam każdy zakamarek gaźnika i zawsze jeśli je czyszczę, poświęcam dużo czasu i robię to z dużą dokładnością.
Poziomem paliwa się bawiłem na prawdę sporo - teraz ustawienie niższego poziomu paliwa, sprawi, że wtedy gdy silnik normalnie pracuje to ma niestabilne obroty - wszystkie objawy zbyt małego poziomu paliwa potwierdzają się. Ale też trafi na ten moment, po gazowaniu, że mimo niskiego poziomu się zaleje i zgaśnie.


SILNIK KTÓRY CHODZI NA WOLNYCH OBROTACH I NIE ZŁAPIE AKURAT TEGO MOMENTU KTÓREGO NAZWAŁEM TURBODZIURĄ, BĘDZIE CHODZIŁ AŻ MU SIĘ PALIWO WYPALI I NIE ZGAŚNIE, NIE ZALEJE SIĘ.
ALE WYSTARCZY ŻE PRZEGAZUJĘ KILKA RAZY (RÓŻNIE) TO PO GŁOSIE SŁYSZĘ ŻE OBROTY SCHODZĄ ZA NISKO I ZARAZ ZGAŚNIE JEŚLI MU NIE PODTRZYMAM GAZU.

Nie chodzi o to że silnik nie ma mocy żeby bieg zmienić.
Ale posłuchaj proszę dokładnie

Mogę powoli pyrkać na małym gazie na 1 biegu
Dodaję gazu = silnik w ogóle nie ciągnie tylko słychać jak przebiera i po 2 sekundach to go puszcza - jakbym w tym momencie wcisnął sprzęgło i puścił gaz to silnik by się zalał

A ta sama sytuacja tylko wtedy gdy silnik nie złapie tego momentu
Pyrkam powoli na 1 biegu
Dodaję gazu = silnik od razu ciągnie

Zdarza się to sporadycznie że złapie ten moment, ale na tyle denerwuje że czasami jak stanę na skrzyżowaniu i puszczę gaz - silnik zgaśnie i trzeba na pych odpalić bo się zalał - nawet gdy jest ustawiony ubogo - a weź pod uwagę że testowałem nowe gaźniki z PRL !!

"Dopiero gdy silnik zostanie doprowadzony do stanu fabrycznego można go oceniać pod względem poprawności konstrukcji, ponieważ dopiero wtedy nie występują żadne zjawiska ani wady spowodowane brakiem regulacji lub zużyciem, nigdy wcześniej."

Zużycie fabrycznie nowego gaźnika, oryginalnego, dlaczego mi nasuwasz że mam zużyte gaźniki, mimo że wszystkie możliwe luzy, rozkalibrowania dysz, otworów, porównywałem z fabrycznymi wymiarami.

Cały silnik został wyremontowany w warsztacie przy użyciu specjalnych narzędzi a nie młotków i w jakiejś szopie, tylko na oryginalnych częściach i to było bardzo kosztowne. Wszelkie regulacje przeprowadzałem przy użyciu specjalnych przyrządów pomiarowych

Colortune w chwili tego momentu widać że ma ewidentnie za dużo paliwa.

Ustawię gaźnik bardziej na ubogo, to wtedy gdy nie złapie tego momentu, chodzi nie tak jak trzeba, ma za ubogo ale gdy złapie ten moment, zaleje się i tak.

Dziadek kiedyś miał NOWEGO ogara 200 - identyczny problem jak u mnie

Siedzę już miesiąc przy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-08-2016 22:58:47 przez pawel_bieszczady.)
22-08-2016 22:49:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: "turbodziura" w silnikach 223 - Rafku - 22-08-2016, 01:22:48
RE: "turbodziura" w silnikach 223 - Rafku - 22-08-2016, 18:38:26
RE: "turbodziura" w silnikach 223 - pawel_bieszczady - 22-08-2016 22:49:16
RE: "turbodziura" w silnikach 223 - Rafku - 24-08-2016, 21:45:19




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: Mysiek82
Dzisiaj 01:51:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 15
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: cebula642
Wczoraj 22:33:07
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 510
Spawak
Ostatni post: Karol3321
Wczoraj 15:07:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 39
Ogar przerywa na światłac...
Ostatni post: Michał
Wczoraj 14:31:38
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 189
Widelec komar 2351
Ostatni post: joozek
29-04-2025 17:06:53
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 213
Spaliny spod simmeringu_K...
Ostatni post: Dawdzio
28-04-2025 23:49:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 367
Czy takie ma być
Ostatni post: grz3513k
28-04-2025 22:49:39
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 259
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
27-04-2025 09:59:38
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 22292
Sprzęgło trze o dekiel
Ostatni post: tomangelo
27-04-2025 00:50:48
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 288
Problem z 1 biegiem w 5...
Ostatni post: romek
26-04-2025 21:05:56
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 184
Czym zastąpić klin wału m...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
26-04-2025 10:36:06
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 320
Które magneto do komara c...
Ostatni post: KolibeR
25-04-2025 19:56:21
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 424
Romet Wigry - Spis numeró...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
25-04-2025 08:32:26
» Odpowiedzi: 60
» Wyświetleń: 105311
Romet Free Spirit. Co to ...
Ostatni post: miszel
24-04-2025 20:28:11
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 268
Problem z zapłonem. Ciągl...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
23-04-2025 20:47:26
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 209

Reklama