Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"turbodziura" w silnikach 223
Autor Wiadomość
pawel_bieszczady Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 125
Imię: Paweł
Skąd: Z południa
Pojazd: Romet Pony
Post: #10
RE: "turbodziura" w silnikach 223
Kompletnie nie wiesz o co chodzi...
Gaźnik był regulowany na każdy sposób.
Nagram filmik specjalnie dla takich jak ty
"turbodziura" to specjalnie wziąłem w cudzysłów
Ciekawe jak inaczej to nazwiesz, bo na pewno nie brak mocy czy coś.
W gaźniku nic się nie blokuje, znam każdy zakamarek gaźnika i zawsze jeśli je czyszczę, poświęcam dużo czasu i robię to z dużą dokładnością.
Poziomem paliwa się bawiłem na prawdę sporo - teraz ustawienie niższego poziomu paliwa, sprawi, że wtedy gdy silnik normalnie pracuje to ma niestabilne obroty - wszystkie objawy zbyt małego poziomu paliwa potwierdzają się. Ale też trafi na ten moment, po gazowaniu, że mimo niskiego poziomu się zaleje i zgaśnie.


SILNIK KTÓRY CHODZI NA WOLNYCH OBROTACH I NIE ZŁAPIE AKURAT TEGO MOMENTU KTÓREGO NAZWAŁEM TURBODZIURĄ, BĘDZIE CHODZIŁ AŻ MU SIĘ PALIWO WYPALI I NIE ZGAŚNIE, NIE ZALEJE SIĘ.
ALE WYSTARCZY ŻE PRZEGAZUJĘ KILKA RAZY (RÓŻNIE) TO PO GŁOSIE SŁYSZĘ ŻE OBROTY SCHODZĄ ZA NISKO I ZARAZ ZGAŚNIE JEŚLI MU NIE PODTRZYMAM GAZU.

Nie chodzi o to że silnik nie ma mocy żeby bieg zmienić.
Ale posłuchaj proszę dokładnie

Mogę powoli pyrkać na małym gazie na 1 biegu
Dodaję gazu = silnik w ogóle nie ciągnie tylko słychać jak przebiera i po 2 sekundach to go puszcza - jakbym w tym momencie wcisnął sprzęgło i puścił gaz to silnik by się zalał

A ta sama sytuacja tylko wtedy gdy silnik nie złapie tego momentu
Pyrkam powoli na 1 biegu
Dodaję gazu = silnik od razu ciągnie

Zdarza się to sporadycznie że złapie ten moment, ale na tyle denerwuje że czasami jak stanę na skrzyżowaniu i puszczę gaz - silnik zgaśnie i trzeba na pych odpalić bo się zalał - nawet gdy jest ustawiony ubogo - a weź pod uwagę że testowałem nowe gaźniki z PRL !!

"Dopiero gdy silnik zostanie doprowadzony do stanu fabrycznego można go oceniać pod względem poprawności konstrukcji, ponieważ dopiero wtedy nie występują żadne zjawiska ani wady spowodowane brakiem regulacji lub zużyciem, nigdy wcześniej."

Zużycie fabrycznie nowego gaźnika, oryginalnego, dlaczego mi nasuwasz że mam zużyte gaźniki, mimo że wszystkie możliwe luzy, rozkalibrowania dysz, otworów, porównywałem z fabrycznymi wymiarami.

Cały silnik został wyremontowany w warsztacie przy użyciu specjalnych narzędzi a nie młotków i w jakiejś szopie, tylko na oryginalnych częściach i to było bardzo kosztowne. Wszelkie regulacje przeprowadzałem przy użyciu specjalnych przyrządów pomiarowych

Colortune w chwili tego momentu widać że ma ewidentnie za dużo paliwa.

Ustawię gaźnik bardziej na ubogo, to wtedy gdy nie złapie tego momentu, chodzi nie tak jak trzeba, ma za ubogo ale gdy złapie ten moment, zaleje się i tak.

Dziadek kiedyś miał NOWEGO ogara 200 - identyczny problem jak u mnie

Siedzę już miesiąc przy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-08-2016 22:58:47 przez pawel_bieszczady.)
22-08-2016 22:49:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: "turbodziura" w silnikach 223 - Rafku - 22-08-2016, 01:22:48
RE: "turbodziura" w silnikach 223 - Rafku - 22-08-2016, 18:38:26
RE: "turbodziura" w silnikach 223 - pawel_bieszczady - 22-08-2016 22:49:16
RE: "turbodziura" w silnikach 223 - Rafku - 24-08-2016, 21:45:19




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Kupię auta z PRL
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 21:45:18
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 5
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 18:57:47
» Odpowiedzi: 199
» Wyświetleń: 57051
Plastikowe koło przekładn...
Ostatni post: Deecuu
Dzisiaj 14:59:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1109
Romet 019 regeneracja wał...
Ostatni post: sbanys
Dzisiaj 12:25:38
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 107
Podwójne Światło stopu w ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 09:15:06
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 235
Problem z liniowością zęb...
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:54:43
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 80
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 23:02:55
» Odpowiedzi: 207
» Wyświetleń: 13783
Części do 50-T-1
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:52:47
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 298
Witam wszystkich!!!
Ostatni post: Majster Traktor
Wczoraj 20:45:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 266
Pytania o odnośnie składa...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:39:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 392
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:34:30
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 174
Dezamet 023 kanał w karte...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:28:42
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 157
silnik 223, Dlaczego na j...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:20:55
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 201
Zbyt wyskokie napięcie ge...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:12:19
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 177
Chlapacze
Ostatni post: Korczas
Wczoraj 19:12:31
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 41

Reklama