Jak przerobić osie kół przód tył, z łożysk wiankowych na na kulkowe
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,411
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Jak przerobić osie kół przód tył, z łożysk wiankowych na na kulkowe
Zapewne w końcowych modelach T1, a na pewno Ogarach 200 i 205 z końca lat produkcji, stosowano fabrycznie łożyska pełne. Oznacza to, że piasty przedniego koła miały mniejsze otwory, pod łożysko 6200 i oś fi 10 mm. Takie piasty miały logo R, Pegaz - Rometu.
Tu należy się też mała informacja o modelu Pony - wszystkie miały takie same otwory fi 32 mm, bo oba koła były .... TYLNYMI 
Piasty z logo ZZR, zarówno przednie jak i tylne, miały otwory fi 32 mm, pod łożyska kulkowe (same kulki lub wianki). W otworach tych bowiem, były osadzone ich bieżnie.
Jeśli w Twoim 2330, jest jeszcze oryginał, to zobaczysz, że przednia oś, pomiędzy konusami, też ma fi 12 mm, po za nimi dopiero było fi 10 mm. Czyli rozwiązanie przedniego i tylnego koła było takie same. Zdarzają się osie przednie z konusami fi 10 mm, ale to za pewne jakieś rzemiosło - tak mi się wydaje 
Kończąc ten za długi tekst - w Twoim 2330 musisz zrobić tak jak opisałem wszystko w pierwszym poście.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
22-06-2016 14:55:51 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jak przerobić osie kół przód tył, z łożysk wiankowych na na kulkowe - joozek - 22-06-2016 14:55:51
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|