Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar 2350 , silnik s38 - problem
Autor Wiadomość
KOq Offline
Przyszły technik mechatronik
*


Liczba postów: 57
Imię: Hubert
Skąd: Podkarpacie
Pojazd: Romet Komar
Post: #13
RE: Komar 2350 , silnik s38 - problem
Sprawdź czy nie masz ściętego klina na wale.

Ustawienie zapłonu. Na początek odstęp na platynkach - w tym wypadku powinien wynosić ok. 0,3 mm. Ustawia się go po odkręceniu śrubki trzymającej podstawę przerywacza. Oczywiście styki platynek muszą być wyczyszczone cienkim pilnikiem (ziarenka z papieru ściernego mogą się powbijać w styki).

Następnie ustawiamy zapłon - przydatna jest albo krótka suwmiarka, albo prosty pręt, na którym zaznaczamy dwa miejsca - GMP, oraz drugie, X mm powyżej (X - wartość indywidualna dla każdego silnika, przy której ma być początek otwarcia przerywacza, w tym wypadku 3 mm).
Następnie wykręcamy świecę i wkładamy albo przygotowany pręt, albo głębokościomierz suwmiarki. Obserwujemy, w jakim momencie zaczyna otwierać się przerywacz. Dla silnika S38 powinno to nastąpić ok. 3 mm przed GMP. Jeśli jest inaczej, należy poluzować 3 śruby trzymające iskrownik i go przekręcić, po czym znowu sprawdzic punkt zapłonu. Należy powtarzać te czynności aż do uzyskania zamierzonego efektu.
Na koniec jeszcze raz sprawdzamy przerwę na platynkach, ewentualnie ją korygujemy, zakręcamy pokrywę i
gotowe.

DANE REGULACYJNE
Przerwa na świecy - 0,4-0,7mm
Przerwa na przerywaczu - 0,4mm
Wyprzedzenie zapłonu - 2,7-3mm
Mieszanka - 1:30

24.08.16 - Pierwsza gleba na Mz'cie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-04-2016 00:37:37 przez KOq.)
04-04-2016 00:35:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Komar 2350 , silnik s38 - problem - KOq - 04-04-2016 00:35:48




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 12:58:56
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 87
Dobry wieczór
Ostatni post: maxior30
Dzisiaj 03:12:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 24
Co to za model składaka?
Ostatni post: maxior30
Dzisiaj 02:41:08
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 43
Remont
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 00:43:34
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 953
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 23:28:14
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 137
Ogar 205 1987
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 23:02:32
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 4264
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
Wczoraj 20:01:02
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 46
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 245
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 950
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3094
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 302
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23147
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 359
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5530
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 117

Reklama