| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Motorynka reaktyvacja by Hvil
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		hvil 
 
 
		
			Technik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 755 
Imię: Piotr 
Skąd: LU 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil 
			 
			
				Jak widać, jedna tarczka była już ułamana i pęknięta. 
    
    
    
    
I tu jeszcze moja dwa pytanka:
 (pyt. 3) Czy to normalne, że nowe kupione tarcze są metalowo korkowe, a te stare były jakieś takie lite, czarne? 
(pyt. 4) Blaszki, przekładkowe i kosz noszą ślady już lekkich wybić od tego koła zębatego które chodzi w nich, czy trzeba te odgięcia zeszlifować przed złożeniem sprzęgła, czy można to olać? 
I na końcu całe sprzęgło rozłożone:
     
Stare tarcze miały po ok. 3 mm nowe mają po 4,5mm, olej był gówniany, że bajka, czy uważacie, że to mogła być wina takiego zachowania motorynki?
 Koledzy będę ogromnie zobowiązany za odpowiedź na moje pytania i wszelkie info o wadach, jeśli jakieś widzicie a ja przeoczyłem.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 19-11-2015 02:11:29 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil -  hvil - 19-11-2015 02:11:29 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |