Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
[S] Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Autor Wiadomość
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #1
Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Witam
Jako, że kończę z motorami postanowiłem sprzedać wszystko co miało posłużyć do remontów motorków

Cylindry do komarka do silnika s38
wszystkie gwinty wzorowe, wszystkie cylindry oryginalne ZMD
Zostały oddane do szlifu. Szlif wykonany z pasowaniem 0.05 mm
Na oryginalnych tłokach ZMD zazwyczaj R2
Jeden komplet posiada pierścienie, reszta nie. Pierwsza osoba dostanie z pierścieniami

Cena 120 zł dla forumowiczów wysyłka 10 zł

Cena taka sama za cylindry do kwadraciaka. Opis ten sam Wink

Gwarancja zadowolenia. Z tego co pamiętam to kiedyś kilka osób już brało cylindry min. Marwerick i Barto5050

Cylindry z zewnątrz trzeba wyczyścić z oleju i brudu chętnie bym to zrobił, ale nie dysponuję czasem wolnym


https://goo.gl/photos/rGk4e3MjxRgDKR3L6 zdjęcia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-11-2015 19:08:41 przez Quake96.)
16-11-2015 01:32:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023 - Błażej - 16-11-2015 01:32:31




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
RE: UWAGA TO JEST OSZUST ...
Ostatni post: tramwajarz
Wczoraj 21:15:42
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 131
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Fearevil
Wczoraj 16:23:27
» Odpowiedzi: 276
» Wyświetleń: 31542
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 04:37:55
» Odpowiedzi: 90
» Wyświetleń: 8647
UWAGA TO JEST OSZUST - ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 00:31:57
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 13821
Instrukcje do Rometów
Ostatni post: romek
14-11-2025 16:58:01
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 69988
Komar 2352 1984r
Ostatni post: jacomoto
14-11-2025 11:49:28
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 541
[K] Mocowanie tłumika oga...
Ostatni post: KubaOg
13-11-2025 23:44:28
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 373
Kartery S38ZB4
Ostatni post: Szczepan
13-11-2025 12:36:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 158
Dezamet 019 regeneracja g...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
13-11-2025 09:23:48
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 662
Co to za rower ZZR
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
12-11-2025 23:29:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 122
Romet 50-T1 Tramwajarza
Ostatni post: tramwajarz
12-11-2025 22:39:57
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 6117
Rejestracja Komara 2350
Ostatni post: Szczepan
12-11-2025 22:23:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 259
Romet 50-T1 by sbanys
Ostatni post: sbanys
11-11-2025 22:16:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 247
Romet kadet kopniak łapie...
Ostatni post: Merfix
11-11-2025 21:14:47
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 361
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-11-2025 16:05:36
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 10251

Reklama