Tuning Ogara 205
|
Autor |
Wiadomość |
olo09
olo98

Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Tuning Ogara 205
Przy tym 60/4/3 spokojnie polata. Tylko umiejętna jazda i mamy klucz do tego aby ten silnik się nie sypał.
Chodź muszę przyznać przy tym cylu kilka strzałów z klamy i coś się posypie.
Lepiej wysłać do naszego forumowego kolegi cylek na porta (cylek 019 polecam kupić do tego) i tłok z dio do tego.
Za 100zł mamy jakieś 4km lecz musicie pamiętać o zmianie przełożeń na "wolniejsze" tak aby silnik rozkręcał pełny zakres obrotów na 2b.
Silnik taki będzie jechał tyle samo co seria lecz będzie dawał więcej frajdy, ponieważ przy wyższych obrotach będzie ta sama prędkość dzięki czemu bd mieli większy moment obrotowy przy danej predkości i byle górka nas nie zatrzyma wtedy. Myslę, że ładnie wytłumaczyłem i, że kolega "Porting Studio" dostanie do roboty jakieś wasze cylki bo robi dobrą robotę 
Nie nie jesteśmy kumplami i nawet się nie znamy xd
Ps. większy gaźnik nie wskazany chyba, że jakiś dellorto 14 maks 16. Zaden większy bo nic nam nie da oprócz zwiększonego spalania! No i wydech... Może być seryjne kolanko ale za nim musi byc koniecznie spawak 
Jak coś to mogę policzyć i zaprojektować coś prostego w wykonaniu. Ale nie mówię, że na seryjnym nie pojedzie, nie odczytajcie błędnie tego
Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 )
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
|
|
24-10-2015 22:53:08 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Tuning Ogara 205 - olo09 - 24-10-2015 22:53:08
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|