Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tuning Ogara 205
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Jeżeli aktualnie mam cylinder 49cmm, to jeżeli kupię http://www.jackmotors.pl/cylinder-romet-...-4220.html , to spokojnie powinien podejsc? I czy potrzebna będzie zmiana głowicy? I co jeszcze powinienem zmieniać?Big Grin Jestem zielony w tych sprawach.
Zmiana głowicy nie jest potrzebna. Dyfuzor, większy gaźnik i zmiana przełożeń wskazane Big Grin. Nie opłacalne w silniku, który jest nie trwały i posiada tylko 2 przełożenia.
To co mogę zmienić małym kosztem? Żeby ogar posiadał trochę więcej mocy? Big Grin
może to coś i by dało. ale patrząc na jedyne dwa przełożenia i jego nie trwałość to nie opłaca się tego pakować. jak chcesz polecieć więcej to kup sobie simsona a ogara zrób na oryginał najwyżej poprawisz delikatnie fabrykę. Z tego silnika więcej nie wyciągniesz niestety
Ile może kosztować taki odrestaurowany ogar 205?
chodzi już po renowacji ? jeśli ma papiery i jest zrobiony na prawdę na wysokim poziomie i znajdziesz jakiegoś kolekcjonera to troszkę kasy weźmiesz. Ale weź też pod uwagę że ogarów 205 jest dość sporo i jeszcze nie jest tak kultowy jak sztywniak
Tak, po renowacji. Papiery są. Co mogę zrobić, żeby był na tym "wysokim poziomie" ?
silnik złożony na dobrych częściach najlepiej oryginalnych, wysokiej jakości powłoka lakiernicza do tego perfekcyjne chromy i detale
Mniej więcej ile się za takiego dostanie?
nikt Ci dużo nie da. szacuję, że jakieś 1000-1200 zł ale to jak znajdziesz jakiegoś napalonego gościa
na pewno nie wróci Ci się to co wpakowałeś w niego
Zrób legendarny tuning wg Sałka Big Grin
60/4/3 przy tym silniku haha ^^ Skrzynia i sprzęgło Amen ! :F
Jeśli chcesz trochę poprawić osiągi to wstaw 55/2 ew 55/4 do tego jakiś większy gazior i styka Wink
Lol że takie cylindry mozna dostać Smile Ciekawe jak te kanały są tam dorobione. Jak otwarte-dowierty to każdy tuner dorobi to w garażu za 50 pln Wink
Romet ogar 205 na 60/4,spawak 8k, k60b leciał jakieś 68km/h. Trochę polatało i się potem zatarło. Za mały gaźnik był.
(15-10-2015 22:34:01)Bartek napisał(a): [ -> ]może to coś i by dało. ale patrząc na jedyne dwa przełożenia i jego nie trwałość to nie opłaca się tego pakować. jak chcesz polecieć więcej to kup sobie simsona a ogara zrób na oryginał najwyżej poprawisz delikatnie fabrykę. Z tego silnika więcej nie wyciągniesz niestety

tak ta, Sałek 30 lat temu wiedział jak wyciągnąć z tego 4km, czyli więcej niż seryjny simson.
Stron: 1 2
Przekierowanie