Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tuning Ogara 205
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Wyciagnać więcwj z tego silnika można tylko wtedy długo nie pojeździsz :F
Porządny remont silnika, w raz z profesjonalnym jego wyregulowaniem da lepszy efekt niż przeróbki.
Ewentualnie jak już ktoś lubi eksperymentować.
Cylek od 019 wraz z tłumikiem i gm13f.
Nawet nie wiedziałem że takie są do rometa, panowie jak myślicie jaką moc by mniej więcej mieł na tym cylu?
Znikomą :F Kup, pojeźdź i się dowiesz, na razie nikt z forum (tak myślę) tego nie kupił i nie wie się. Ale szalonych Jazd na tym cylindrze nie będzie. Nikt tutaj wróżka nie jest. :F
Przy tym 60/4/3 to na pewno sprzeglo na 3 tarcze,inna skrzynia,wiekszy gaznik,jakis wydeszek,splanowana glowica no i oczywiscie lepsze hamulce zeby to jakos hamowalo.
Ogólnie, ujmując, nie opłacalne. Lepiej kupić Inne moto, chyba, że Będzie to służyć do jazdy do sklepu i ogólnie. Do katu to nie widzę sensu. Lepiej kupić samsona i w to kasę włożyć.
jeśli koniecznie chcesz mieć trochę więcej mocy i nie roz****ć silnika to wg mnie ten by był lepszy i tańszy
http://www.jackmotors.pl/cylinder-romet-...-4116.html
Dokladnie jest to 55/4 Smile
Przy tym 60/4/3 spokojnie polata. Tylko umiejętna jazda i mamy klucz do tego aby ten silnik się nie sypał.
Chodź muszę przyznać przy tym cylu kilka strzałów z klamy i coś się posypie.
Lepiej wysłać do naszego forumowego kolegi cylek na porta (cylek 019 polecam kupić do tego) i tłok z dio do tego.
Za 100zł mamy jakieś 4km lecz musicie pamiętać o zmianie przełożeń na "wolniejsze" tak aby silnik rozkręcał pełny zakres obrotów na 2b.
Silnik taki będzie jechał tyle samo co seria lecz będzie dawał więcej frajdy, ponieważ przy wyższych obrotach będzie ta sama prędkość dzięki czemu bd mieli większy moment obrotowy przy danej predkości i byle górka nas nie zatrzyma wtedy. Myslę, że ładnie wytłumaczyłem i, że kolega "Porting Studio" dostanie do roboty jakieś wasze cylki bo robi dobrą robotę Smile
Nie nie jesteśmy kumplami i nawet się nie znamy xd
Ps. większy gaźnik nie wskazany chyba, że jakiś dellorto 14 maks 16. Zaden większy bo nic nam nie da oprócz zwiększonego spalania! No i wydech... Może być seryjne kolanko ale za nim musi byc koniecznie spawak Big Grin
Jak coś to mogę policzyć i zaprojektować coś prostego w wykonaniu. Ale nie mówię, że na seryjnym nie pojedzie, nie odczytajcie błędnie tego Tongue
Oryginalny gaźnik jest stanowczo za mały. Ja musiałem jeszcze podkladki dawać pod iglice. Pozatym nie dajac większego przelotu "pozbywamy" się szybkości na gaz przy takim cylindrze. Tłumik również jest istotny na dowiertach. Miałem możliwość przetestować oryginalny, simsona oraz spawak. Chyba nie musze mówić na którym silnik wypadł najlepjej.

Ja proponuje zakupić cylek 019 60cm3 dokupić układ wydechowy od simsona łącznie z kolankiem ( idelanie pasuje nakrętka na cylek 019 ) ; wkład tłumika troche przerobić, a cylinder oddać do mnie do przeróbki ( koszt 40 pln). Sprawdzane na Romecie 50T
Gaźnik 14/16mm starczy spokojnie, a ta 12mm z większą dysza tez da rade Smile
Ja miałem 12/16/18/17.5/21, reakcja na gaz była wszędzie taka sama oprócz 18 bo był to jikov i nie jechało to wql Tongue
To bardzo dziwne że zmieniajac gaźnik od 12 do 21 mm nie było żadnej różnicy Smile
Jestem w trakcie rozbierania 023 i stwierdzam że to jest za prymitywny silniczek żeby go tuningować.
Szybciej, lepiej i taniej kupić silnik s51 4b i tam dać 60/4 i i tak taniej wyjdzie a efekty o niebo lepsze.
Zgadza się, a jeszcze taniej zakupić silnik japońca powietrzaka i mamy 100 km/h w kieszeni. Ale nie każdy chce aż tak bardzo ingerowac w nasz rodzimy pojazd
Silnik 023 osiągnie większą moc. Lecz przełożenia nam nie pozwolą tego pokazać. no i żywotność pozostawia wiele do życzenia.
Powołuje się tutaj na kolegę który jest autorem strony http://racing2t.vgh.pl/viewpage.php?page_id=6
I poprzedniej o romecie 50TT1 od którego zaczęła się przygoda Smile
Stron: 1 2
Przekierowanie