Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Duet- renowacja
|
Autor |
Wiadomość |
f126
Uczeń

Liczba postów: 163
Imię: Damian
Skąd: Wrocław
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Duet- renowacja
(10-10-2015 14:53:15)PawełBike napisał(a): NIe lepiej kupić nowe chromowane szprychy? Z własnego doświadczenia wiem, ze lepiej zainwestować trochę niż 2h siedzieć z tym
Święte słowa, szkoda czasu na zardzewiałe szprychy, przerabiałem już to. Jeśli i tak zamierzasz rozplatać koła, to nie ma o czym mówić nawet.
Nie wiem po ile są chromowane, ale zwykłe szprychy dostaniesz w rowerowym po 20 gr za sztukę. Może nie będą się świeciły tak jak chrom, ale po przetarciu pastą będą naprawdę niczego sobie. Koło jak nowe. Co do rozmiaru - zdemontuj starą szprychę i weź na wzór. Teoretycznie szprychy robi się w długościach co 2 mm, ale w praktyce w rowerowych mają tylko te długości, które faktycznie są potrzebne. Myślę jednak, że z tym co potrzebujesz nie będzie problemu.
Jeśli nie znajdziesz w sklepie, to próbuj u tego jegomościa:
http://allegro.pl/szprychy-nierdzewne-cn...46557.html
Ma różne długości w ofercie. Z przesyłką nie wychodzi już tak tanio, ale i tak nieźle.
A skoro już przy tym temacie jesteśmy: jeśli ktoś wpadnie na pomysł, aby wypolerować na połysk stare szprychy (a da się, owszem, sam kiedyś zrobiłem), to zwracam uwagę na fakt że zazwyczaj były one ocynkowane. A jak się zedrze ocynk, to zostaje goła stal która pokrywa się rdzą aż miło  Lepiej kupić nowe, a jak już polerować to tylko te zrobione z "nierdzewki".
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-10-2015 15:36:10 przez f126.)
|
|
12-10-2015 15:30:41 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Duet- renowacja - f126 - 12-10-2015 15:30:41
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|