Motorynka reaktyvacja by Hvil
|
Autor |
Wiadomość |
hvil
Technik

Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil
Powiem tak, przednie tulejki zawieszenia i tylna oś zawieszenia to dwa elementy, których współczesne zamienniki w ogóle nie pasują w miejsce oryginałów! Jak ktoś potrzebuje lepiej robić samemu niż kupować.
Jeśli chodzi o moje problemy to jak już wspominałem:
1 -tulejki przedniego zawieszenie luzem wchodziły na lagi, po wbiciu w widełki już nie.
2 - zestaw nowej osi wahacza z tulejkami ma bardzo duży luz między osią, a tulejką metalową umiejscowioną w tulejach plastikowych.
Ad. 1. W tym weekendzie opracowałem takie oto narzędzie:

Kilka krążków papieru ściernego z akcesoriów do Dremmela, pręcik o średnicy, na którą one ciasno wejdą i ognia wiertarką w dziurkę... po godzinie zabawy lagi wchodzą idealnie.
Ad. 2 Mankamenty nowego zestawu usunę z pomocą tokarza. Jednak by mu za dużo roboty nie narzucać, po prostu dorobię nową tulejkę metalową, co idzie między oś i tulejki plastikowe, o wymiarze zewnętrznym takim jak obecna ale o wewnętrznym takim, by na styk wchodziła na ośkę. I po problemie. :piwo:
|
|
10-08-2015 00:02:15 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil - hvil - 10-08-2015 00:02:15
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|