| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Motorynka reaktyvacja by Hvil
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
	
		
		hvil 
 
 
		
			Technik 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 755 
Imię: Piotr 
Skąd: LU 
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil 
			 
			
				KeiSangi, Bo mam dwa takie silniki sprawne, a jeden po remoncie świeżo. Bo ta motorynka to jest na relaks pomiędzy projktami i całą kasę wsadziłem w renowację dwóch motocykli. Bo przede mną dokończenie repliki lotusa 7 co pociągnie pierdylion nowych polskich złotych, renowacja ogara, który jest tego warty bo jest dziewiczy i ma 2000km przebiegu, bo muszę ponownie zrobić blacharkę w mojej mazdzie.  
 
Te sorzęty warto robić pieczołowicie na ideał bo i są coś warte i jest przyjemność i przydatność ich większa niż motorynki. 
 
Po prostu uważam, że ta jest tanio kupiona, i tanio zrobiona będzie bym nie odczuł w budżecie na projekty jej. Ale spokojnie nie zamierzam nic tuningować. Po prostu właśnie ograniczę koszta unikając powrotu w pewnych aspektach do oryginału, czyli: 
-jak już wspomniałeś silnik taki jaki mam czyli s38 
-przełącznik w lampie, w dziurce istniejącej w niej nie wiadomo po co 
-brak schowka 
-zamiast chromów i ocynku chrom proszkowy o ile się uda 
-zamiast lakieru baza plus klar, wszystko w proszek.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 09-07-2015 10:49:32 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
 
| Wiadomości w tym wątku | 
 
RE: Motorynka reaktyvacja by Hvil -  hvil - 09-07-2015 10:49:32 
 | 
 
 
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |