Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jubilat - przerzutka w piaście.
Autor Wiadomość
marcel_S Offline
Nowy
*


Liczba postów: 24
Imię: marcin
Skąd: Czeladź(piaski)
Pojazd: Inny
Post: #15
RE: Jubilat - przerzutka w piaście.
Hej.
Już po. Po pierwsze - podziękowania dla wszystkich. Miałem opory przed rozginaniem na oko - jestem inżynierem jakości i takie niekontrolowane modyfikacje to zło i czarci pomiot. Okazało się na szczęście że cały montaż jest samodopasowalny.

Notki dla następnych modyfikatorów.
Narzędzia : wiertarka, wiertło 3mm (lepsze będzie 3,2), nitownica do nitów zrywalnych, klucze płaskie 14 i 15 (do zdjęcia koła z tyłu), nasadowa 8 (do odkręcenia uchwytu torpeda), zestaw kluczy ampulowych(imbus) - od 2 do 6mm ( manetka, klamka hamulca, rybka).

Rozginanie tylnego trójkąta - w zakresie odkształceń sprężystych. Oryginalna czeska piasta ma 106mm, piasta z przerzutką SaschSram T3 120 mm. Rozgina się w trakcie zakładania koła.
Linkę zakładać od końca - czyli od manetki. Przymocować ostanią prowadnicę linki - jakieś 15cm od osi koła. Trzy razy przymierzyć pancerz i dopiero przyciąć. Oczywiście na czas przycinania - wycofać linkę ze środka.

Całość - zajęło mi 1,5h, łącznie z przekładaniem opon i sprawdzaniem wszystkiego po trzy razy.
15-05-2015 20:13:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Jubilat - przerzutka w piaście. - marcel_S - 15-05-2015 20:13:10




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 12:17:08
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 1632
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: siwy1958
Dzisiaj 09:59:15
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 69
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
Wczoraj 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3398
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 22:43:21
» Odpowiedzi: 29
» Wyświetleń: 3499
głowica 2328 lub 2338
Ostatni post: jakemdural
Wczoraj 22:22:39
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 44
sprzegło odśrodkowe
Ostatni post: jakemdural
Wczoraj 22:21:30
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 41
Paleta kolorów rowerów Ro...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 21:46:57
» Odpowiedzi: 110
» Wyświetleń: 232142
Postawienie Motoroweru w ...
Ostatni post: romek
03-05-2025 22:59:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 182
Spawak
Ostatni post: tramwajarz
03-05-2025 20:26:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 151
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
03-05-2025 19:46:35
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 79
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
03-05-2025 17:22:43
» Odpowiedzi: 157
» Wyświetleń: 25981
Kupie przepustnice GM12
Ostatni post: Ambero25
03-05-2025 16:49:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 82
Powitanie
Ostatni post: Marian_Wwa
03-05-2025 16:11:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 65
Sprzedam zregenerowane is...
Ostatni post: zmd-52
02-05-2025 20:04:22
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 85
Zbiornik 50-T1 z gwintem,...
Ostatni post: zmd-52
02-05-2025 19:57:59
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 271

Reklama