Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
223 problemy jak cieply
|
Autor |
Wiadomość |
Zloty
Nowy

Liczba postów: 5
Imię: Adam
Skąd: MLK
Pojazd: Inny
|
RE: 223 problemy jak cieply
Gaznik wyregulowany idealnie na rowno z kolnierzem. Kranik drozny bo jest nowy, nowy filtr, nowy przewod. Jawka byl rozbita cala co do srubki i zlozona ponownie. W silniku jedynie wymienione tarcze sprzeglowe i swiezy olej. Tlumik rozkrecony i przemyty benzyna, kolanko skrocone ~3cm wchodzi w tlumik- uszczelnione silikonem specjalnym- 100% szczelny dolot i wylot.
1-2 kreci ladnie, max obroty, slychac ze fajnie sie wkreca jak to 223. Na 2 vmax to 50-55km z moja waga 95kg, zatankowany do pelna i z wszystkimi oslonami- Jawa 50 23p. Na 3 nie zwalnia, moze delikatnie przyspieszy ale od 60% manetki do konca zero reakcji. Bardziej wkurza to, ze po przejechaniu z 2km na ostatnim biegu z vmax przy zakrecaniu i redukcji do 1-go biegu na manetke reaguje buuu i gasnie. Jak wzdaze puscic to utrzymuje wolne obroty, kilka razy szarpne w dol manetka podusi sie i wkreci na wyzsze obroty i mozna jechac dalej. Dobrze nagrzana na 1 biegu jak krece manetka w dol jest buuuuu, szarpnie i dopiero zacznie sie wkrecac.
|
|
06-03-2015 21:10:34 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: 223 problemy jak cieply - Zloty - 06-03-2015 21:10:34
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|