Projekt Silnika 2t :D "Oszczędne 2t"
|
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Technik

Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
|
RE: Projekt Silnika 2t :D "Oszczędne 2t"
Drogi Grześku, wiek wpisany na forum nie zawsze odpowiada prawdziwemu wiekowi.  Mam ukończoną odpowiednią szkołę a także wiedzę praktyczną, aby rozmawiać o projektowaniu silników, uwierz mi.
Wtrysk mechaniczny w silnikach wysokoprężnych miał o tyle prostsze zadanie, że sterował tylko dawką paliwa, która była odmierzona, a zwiększenie skoku krzywek (przykładowe rozwiązanie) zwiększało dawkę paliwa, co przekładało się na zwiększenie prędkości obrotowej, ale czy to była precyzja? Jeśli budować taki silnik, należałoby wziąć pod uwagę więcej niż czujnik położenia wału. Na pewno głównymi czujnikami sterującymi pracą wtrysku jest tps, położenie wału, sygnał sondy lambda i to moim zdaniem jest takie minimum sterujące (na pół ślepo) wtryskiem. Zapotrzebowanie w powietrze ciekawie rozwiązał koncern piaggio, projektujac silnik dwusuwowy z wtryskiem, mianowicie dał kompresor mechaniczny, podający powietrze do komory wstępnego sprężania, gdzie owe powietrze miesza się z olejem podawanym przez dozownik, a następnie oknami otwieranymi przez tłok wpada do komory spalania. Nie prościej?
"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
Moje BP
|
|
27-12-2014 22:03:27 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Projekt Silnika 2t :D "Oszczędne 2t" - plusminus - 27-12-2014 22:03:27
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|