tłok komarynka
|
Autor |
Wiadomość |
Brzoz3k
Uczeń

Liczba postów: 289
Imię: Adam
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: tłok komarynka
Zasada jest prosta: 1 pierścień wyżej się kręci, 2 pierścienie lepiej uszczelniają, jest większa kompresja, ale niżej się kręci. To jest pewne, ale jak to wpływa na pracę silnika w komarze- nie wiem czy różnica jest na tyle zauważalna, żeby wyższe kręcenie silnika coś dało. Po analizie możliwości, lepsze są dwa pierścienie, bo silnik s38 jest jednak wolnoobrotowy. Obawiam się, że duże obroty spowodują problemy z pracą sprzęgła (szybsze zużycie) oraz będzie mielić skrzynię biegów. Rozważania teoretyczne, ale logiczne.
Dwa cieńsze są lepsze dla tunigu w tym wypadku bo: masz lepsze uszczelnienie oraz trochę wyżej się zakręci, więc złoty środek.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-11-2014 21:55:05 przez Brzoz3k.)
|
|
07-11-2014 21:53:53 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: tłok komarynka - Brzoz3k - 07-11-2014 21:53:53
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|