Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 200] Wolne obroty
|
Autor |
Wiadomość |
SYR3N
Uczeń

Liczba postów: 141
Imię: Szymon
Skąd: Stare Kurowo
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Wolne obroty
(20-09-2014 13:36:51)krzysiu1505 napisał(a): Pierwsze pytanie: jakie dysze i jaki króciec(z okrągłym czy kwadratowym przelotem)? Drugie pytanie: czy połączenia między króćcem a gaźnikiem i króćcem a cylindrem są szczelne? Trzecie pytanie: czy poziom paliwa jest dobrze ustawiony? Jeśli nie ma żadnych nieszczelności i poziom paliwa w komorze jest dobrze ustawiony to nie powinno być żadnych problemów z regulacją, linkę ustawia się tak śrubą przy manetce żeby była jak najmniej naciągnięta, ale żeby nie było luzu, i wtedy idzie bez problemu wyregulować. Problem z wolnymi obrotami mogą zaś stwarzać pewne przeróbki silnika, przystosowujące silniki Jawa 223 do naszego "Prawa o ruchu drogowym", z króćcem na czele, u mnie na silniku z okrągłym króćcem nie szło wyregulować obrotów, ale już po "odblokowaniu" silnika ustawiłem bez problemu.
nie wiem, czy wiesz, ale teraz robią linki z za krótkim pancerzem i dlatego może być problem, dlatego obroty trzeba regulować przepustnicą
|
|
20-09-2014 16:23:45 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Wolne obroty - SYR3N - 20-09-2014 16:23:45
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|