Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 1 głosów - 4 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytania o pierścienie i silnik 017
Autor Wiadomość
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #7
RE: Pytania o pierścienie i silnik 017
(11-09-2014 20:59:12)Majonez2375 napisał(a):  
(11-09-2014 19:09:40)gincu99 napisał(a):  troche cierpliwości przecież każdy musi coś w domu zrobić praca szkoła
oczywiście że można same pierścienie napewno coś mocy doda bo sprężanie się polepszy wymień i tyle czsem można pomyśleć troche
017 też ma 1:1 przełożenie tylko w t-1 są 3 biegi i jest to rozbite na 3
a czy nominał to weź suwmiarkę i zmierz 38.00mm to nominał

Tak zrobie Big GrinD Mierzyć tam w rowkach czy normalnie Smile
Już wiem nb to Symbol nominowany tłok to jest takie cos jak 0,5 szlifu Big GrinD
Nie, to jest "klasa" Bo dawniej nie koniecznie wszystko było idealnie i musieli jakoś podobierać różnice w tłokach i cylindrach dlatego stworzona klasyfikacje NA,NB,NC i tłok NA musi iść do cylindra z nominacją NA. Bo w uproszczeniu gdyby niedokładność wynosiła 10 to każda klasa miała swój max i min wytycznik w tym przykładnie NA (1-3) NB (4-6) NC (7-10)

Tak ja to rozumiem

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
11-09-2014 21:33:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo bartoszek5k za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Pytania o pierścienie i silnik 017 - bartoszek5k - 11-09-2014 21:33:20




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Karter ogar 205 023, napr...
Ostatni post: baczek007
Dzisiaj 21:09:54
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 57
Oleje Castrol
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 15:11:35
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 96
Kapa/dekle silnika komar ...
Ostatni post: Korczas
Dzisiaj 13:58:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 36
Ogar 205 - 023. Uszkodzen...
Ostatni post: baczek007
Dzisiaj 12:24:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 40
Kupię auta z PRL
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 12:17:19
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 39
Polo Lux 75
Ostatni post: RometW
Wczoraj 21:20:31
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 264
Czy ogar 200 z zapłonem c...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 20:47:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 84
WSK 175 1980r Custom
Ostatni post: skinder
Wczoraj 12:42:10
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 39234
Zapłon cdi kadet samorobi...
Ostatni post: romek
Wczoraj 07:17:39
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 103
Klakson romet ogar 205
Ostatni post: romek
24-10-2025 18:50:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 85
Części Ogar 200
Ostatni post: wazniak96
24-10-2025 13:00:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 166
Identyfikacja roweru ZZR
Ostatni post: schabowy07
23-10-2025 18:20:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 153
Siema. co słychać?
Ostatni post: łogór 200
23-10-2025 10:58:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 155
Romet "góral" z 1997 roku
Ostatni post: Tomasz-pr110
23-10-2025 09:25:57
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 653
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Fearevil
22-10-2025 23:22:31
» Odpowiedzi: 57
» Wyświetleń: 3861

Reklama