Ogar 205 Brzoz3k
|
Autor |
Wiadomość |
Brzoz3k
Uczeń

Liczba postów: 289
Imię: Adam
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Ogar 205 Brzoz3k
Silnik złożony. Nowy cylinder, głowica, tłok, pierścienie, gaźnik.
Teraz napotkane problemy:
1. Po próbie odpalenia popyrtał i zgasł, druga próba- lepiej. Po trzeciej ładnie zapalił, ale wysokie obroty. Linka kiepskiej jakości- po sprawdzeniu rozpadła mi się w ręce. Mam nadzieję, że po wymianie linki i regulacji gaźnika będzie w porządku.
2. Prawdopodobnie cewka zapłonowa (lub kondensator) niedomaga. Dla pewności zamówiłem nowy iskrownik- tego ramka jest w nie najlepszym stanie. Nowa świeca też w drodze.
Na poprzednim cylindrze kompresja była zadowalająca, ale na nowym jest duuuużo lepiej.
Silniczek prawie gotowy, teraz będą poszukiwania ramy do rejestracji i dalsza część odbudowy.
Jeszcze mam pytanie odnośnie wężyka i kraniku. Po odkręceniu kraniku poziom paliwa powinien być w wężyku m/w 3/4 cm powyżej króćca gaźnika? Czy powinno zalewać cały wężyk?
PS: Podejrzewam cewkę, bo przy jakimkolwiek ustawieniu zapłonu i różnych konfiguracji przerywacza iskra jest przez kilka obrotów wału, później ginie i znowu się pojawia. Dobrze kombinuje?
PS2: 10 lat temu znałem te silniki na wylot, wszystkie niedomagania itd, ale po takim czasie coś świta, ale jeszcze brak tej pewności  .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2014 11:00:36 przez Brzoz3k.)
|
|
08-05-2014 10:57:35 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 205 Brzoz3k - Brzoz3k - 08-05-2014 10:57:35
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|