Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Chart] Problem z cewką zasilającą przez trafo.
Autor Wiadomość
BigSoft Niedostępny
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 1,006
Imię: Przemo
Skąd: SI
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: Problem z cewką zasilającą przez trafo.
Cewka powinna działać z zakończeniem na masie. Spróbuj ją podłączyć odwrotnie (zamień końce ze sobą). Takie rozwiązanie musi działać. Jeżeli coś nie działa, to wina leży w złym podłączeniu. Schemat modułu na mojej stronie odpowiada oryginałowi, został rozrysowany po rozebraniu oryginalnego modułu Unitra Telpod GL-133 dobre kilka lat temu i na pewno jest poprawnie rozrysowany, i również musi działać jeżeli złożysz go zgodnie z tym schematem.

Zrobiłem już kilka takich zapłonów do Charta (zasilanych z trafa) i nigdy z tym problemu nie było. Zapłon CDI chodzi nawet na transformatorze dzwonkowym o wydajności 0,8A...

Co do cewki ładowania - co miało by być nie tak z podłączeniem jej do masy? Przecież to zwykła cewka. Oryginalna zasilająca też była podłączona jednym końcem do masy. W przypadku ładowania cewki są odseparowane od masy ze względu na układ w jakim pracują. W przypadku zasilania CDI spokojnie można do masy podłączyć.

citroen-XM.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-03-2014 01:01:41 przez BigSoft.)
28-03-2014 00:58:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Problem z cewką zasilającą przez trafo. - BigSoft - 28-03-2014 00:58:27




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Postawienie Motoroweru w ...
Ostatni post: Defij_pl
Dzisiaj 18:32:42
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 17:22:43
» Odpowiedzi: 157
» Wyświetleń: 25818
Kupie przepustnice GM12
Ostatni post: Ambero25
Dzisiaj 16:49:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 11
Powitanie
Ostatni post: Marian_Wwa
Dzisiaj 16:11:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 11
Sprzedam zregenerowane is...
Ostatni post: zmd-52
Wczoraj 20:04:22
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 46
Zbiornik 50-T1 z gwintem,...
Ostatni post: zmd-52
Wczoraj 19:57:59
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 225
Silnik 003 komar
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 19:57:03
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 83
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: Mysiek82
Wczoraj 01:51:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: cebula642
01-05-2025 22:33:07
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 548
Spawak
Ostatni post: Karol3321
01-05-2025 15:07:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 82
Ogar przerywa na światłac...
Ostatni post: Michał
01-05-2025 14:31:38
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 232
Widelec komar 2351
Ostatni post: joozek
29-04-2025 17:06:53
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 250
Spaliny spod simmeringu_K...
Ostatni post: Dawdzio
28-04-2025 23:49:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 402
Czy takie ma być
Ostatni post: grz3513k
28-04-2025 22:49:39
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 322
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
27-04-2025 09:59:38
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 22364

Reklama