Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Inny] Moc silników
|
Autor |
Wiadomość |
krzysiu1505
Technik

Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Moc silników
(01-03-2014 18:31:08)maziak1970 napisał(a): (01-03-2014 14:14:02)kokosek napisał(a): 
Głównie "maziak1970"
!UWAGA TO NIE DO WSZYSTKICH!
Kup sobie motorower Szwabskiej produkcji i porównaj z tymi Jawkami,komarami i inymi pierdu pierdu bzykami.A co do tego tuningu to kw112 sam zaczął o 70-tce,a w temacie wyraźnie było napisane motorower,a nie motocykl,ale szczerze nie wiem czy opłaca się zabawa co lepsze itd.,bo już wam pół konia da wielką różnicę nieziemską w komarach,ale już jeśli porównywać Polskie motorowery to sam fakt,że chart ma zapłon elektroniczny jest dużą zaletą na niekorzyść jawki ktoś zaraz napisze a ile to CDI do jawki zrobić,ale hola hola to też kosztuje i nie każdy potrafi po drugie porównujemy serie z Polskich to Chart mimo,że nie jeździłem,ale technika już nowocześniejsza,bo jak by nie patrzeć to 223 miał swoich poprzedników w jawkach z lat 50,więc nowoczesny to on nie jest.
Przewaga faszystowskiego simsona nad jakimiś tam rometami i jawkami nie ulega dyskusji, ale niestety silnik M541 w rometach montowany nie był, a temat jest o mocy silników POLSKICH motorowerów. I nie ulega również dyskusji, że najmocniejszy silnik seryjnie montowany w polskich motorowerach to Jawa 223. A to, że 027 przewyższa w niektórych względach 223, to nie znaczy, że 223 nie ma lepszych osiągów
Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
|
|
01-03-2014 18:36:56 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|