Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Moc silników
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Witam
Mam takie pytanie: Który z silników stosowanych w polskich motorowerach był najmocniejszy? Tylko nie chodzi mi o moc w KM albo kW tylko według waszych odczuć koledzy.
Z tych co jeździłem to ogar 200.
Jawa 223.

xgkjdj
Katalogowo to 223, 019 i 027
z 027 nie miałem doczynienia wiec potwierdzam jak wyżej
223,027,019
019 to tak bez szału, ale 223 i 027 to najmocniejsze montowane seryjnie. Nie zapominajmy, że 027 był także 70ccm, więc bił na łeb, na szyję 223.
Ja miałem styczność z 223,019,S38 i 023 to wypowiem się tak jesli chodzi o prędkość to niech będzie jawka może i wygrywa chociaż nie zawsze,ale jest bardziej mułowata jeśli chodzi o zmianę biegu z 2 na 3 i to mi nikt nie powie i ma swoje fochy,ale to nie Polski silnik,a tobie chodzi o Polskie więc z tych co miałem to niby najmocniejszy 019,ale czy był konktretnie szybszy od 023 to ci nie powiem,bo skrzynia ma takie same przełożenia w 019 dwójka tak jak jedynka w 023 a trójka tak jak dwójka w 023 najwięcej przejeździłem bezawaryjnie na 023 i ten silnik ma u mnie zawsze wielki plus łatwa dostępność do mechanizmów prosta budowa niskie spalanie adekwatne do prędkości nawet wytrzymałe części.
Chodzi mi o polskie motorowery a ogar 200 był Polski chociaż częściowo bo silnik czeski. Ale który z tych silników uciągnie bez problemu pod sporym choć dopuszczalnym obciążeniem?
Pewnie 027 Dezamet i Jawka,ale jawka jest dobra dopuki nie przychodzi jej docierać Wink dotarta się grzeje,a co dopiero na dotarciu.Ja bym na twoim miejscu wybrał 027 ja jeżdżę w pojedynkę,więc mi starcza ekonomiczny 023 i prosty w budowie z tym,że ja mam zapłon elektroniczny i dyfuzor według sałka mam jeszcze gaźnik simsona z króćcem pod rometa i filtrem,ale ściągnąłem i jeżdżę na gm13f i cylindrze od 019.Jeśli już tak na poważnie chcesz się bawić w moc to polecam Simsona ekonomiczny to on nie jest,ale ma moc i tendencje do przeróbek.
(01-03-2014 00:08:12)kw112 napisał(a): [ -> ]Nie zapominajmy, że 027 był także 70ccm, więc bił na łeb, na szyję 223.

Przeczytaj jeszcze raz treść tematu...
(01-03-2014 00:31:37)Wojtek3362 napisał(a): [ -> ]
(01-03-2014 00:08:12)kw112 napisał(a): [ -> ]Nie zapominajmy, że 027 był także 70ccm, więc bił na łeb, na szyję 223.

Przeczytaj jeszcze raz treść tematu...

(28-02-2014 23:57:56)Apo34 napisał(a): [ -> ]Witam
Mam takie pytanie: Który z silników stosowanych w polskich motorowerach był najmocniejszy? Tylko nie chodzi mi o moc w KM albo kW tylko według waszych odczuć koledzy.

70ccm było seryjnie montowane, więc twój problem nie jest mi zrozumiały.
Ale tu chodzi o motorowery,a nie o motocykle do jawki zamontujesz 70ccm3 to będzie tez biła 027 (No logik)
Jeździłem nieraz na Jawce kolegi, silnik 223 - ogólnie mocy sporo, ale ja i tak wolę swoje 023 Tongue ...
(01-03-2014 00:42:22)maziak1970 napisał(a): [ -> ]Ale tu chodzi o motorowery,a nie o motocykle do jawki zamontujesz 70ccm3 to będzie tez biła 027 (No logik)

Ludzie nie pojmujecie tego, że nie każdy kraj ma takie przepisy co my i w niektórych krajach 70 to jest motorower? Były one na eksport, ale były to polskie motorowery, więc napisałem.
Jawka nie ma seryjnie 70. (Here is the logic)
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie