Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Moc silników
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
(01-03-2014 18:36:56)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]Przewaga faszystowskiego simsona nad jakimiś tam rometami i jawkami nie ulega dyskusji, ale niestety silnik M541 w rometach montowany nie był, a temat jest o mocy silników POLSKICH motorowerów. I nie ulega również dyskusji, że najmocniejszy silnik seryjnie montowany w polskich motorowerach to Jawa 223. A to, że 027 przewyższa w niektórych względach 223, to nie znaczy, że 223 nie ma lepszych osiągów

Weź simzłoma serie, ja wezmę moje 223 serię i objadę Cię nawet nie odpalając go. 223 jest szybsze od seryjnego simsona. Dziekuję.
(01-03-2014 19:16:33)Taśma napisał(a): [ -> ]
(01-03-2014 18:36:56)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]Przewaga faszystowskiego simsona nad jakimiś tam rometami i jawkami nie ulega dyskusji, ale niestety silnik M541 w rometach montowany nie był, a temat jest o mocy silników POLSKICH motorowerów. I nie ulega również dyskusji, że najmocniejszy silnik seryjnie montowany w polskich motorowerach to Jawa 223. A to, że 027 przewyższa w niektórych względach 223, to nie znaczy, że 223 nie ma lepszych osiągów

Weź simzłoma serie, ja wezmę moje 223 serię i objadę Cię nawet nie odpalając go. 223 jest szybsze od seryjnego simsona. Dziekuję.

ostatnio się ścigałem z simsonem moim (prawie full czechy silnik elegancko chodzący) i jak simson włączył 4-ty bieg tu już było pozamiatane bo nie dawał mi żadnych szans ale do 3-ciego biegu to praktycznie na równi jade z simsonem jak już ma 4-rty to już mi ucieka także tę różnice w biegach i mocy czuć

Pompuś

(01-03-2014 15:43:12)Magister napisał(a): [ -> ]
(01-03-2014 13:06:45)Bartosz. napisał(a): [ -> ]
(01-03-2014 11:46:24)Magister napisał(a): [ -> ]027 jest najlepszy a nie jawki ktore pala wiecej niz maly samochod

A jakbyś miał komara to byś powiedział że komar :F
Ciekawi mnie czy wgl miałeś doczynienia z silnikiem jawki rozjebany
Jeździłem rometami prawie ze wszystkimi typami silników (np chartem nie jeździłem) i bezdyskusyjnie wygrywa Ogar200,z czeskim silnikiem.
Przewaga jego to :
-Skrzynia nie do zajechania
-Mało awaryjny (przez 3 sezony 1 awaria z powodu zatkanego gaźnika)
-Mocny (jeżeli jest słabszy od simsona to nie wiele Wink )
I proszę tu nie mówić farmazonów że pali tyle co samochód.Zależnie od ręki pali średnio 3-3.5l a jak kogoś przeraża takie spalanie i 0.5l mniej na 100km robi na nim wrażenie to może zastosować gaźnik simsona Smile

Dla twojej wiadomosci mam i komara i ogara z silnikiem jawki i charta wiec moge to porownac

Nie od ręki, a gaźnika. :F Na ujowym gaźniku spali i 9 litrów. Big Grin
Dla mnie motorower nie musi być mocny czy tam szybki ma mnie tylko dowieść do celu i być ekonomiczny szwab może jest szybki i mniej pali od jawki,ale i tak za dużo pali w porównaniu z 023 jak dla mnie 023 starcza jak będę się chciał ścigać to sobie kupię ścigacza takie moje zdanie dla mnie jest najważniejsza ekonomia,a 023 jeśli o to chodzi to jest tani jak barszcz.
(01-03-2014 23:26:40)maziak1970 napisał(a): [ -> ]Dla mnie motorower nie musi być mocny czy tam szybki ma mnie tylko dowieść do celu i być ekonomiczny szwab może jest szybki i mniej pali od jawki,ale i tak za dużo pali w porównaniu z 023 jak dla mnie 023 starcza jak będę się chciał ścigać to sobie kupię ścigacza takie moje zdanie dla mnie jest najważniejsza ekonomia,a 023 jeśli o to chodzi to jest tani jak barszcz.

Kolega nie pyta jaki jest najlepszy polski motorower według naszych odczuć tylko jaki jest najmocniejszy więc Twój post jest nie na temat.
027 ma jedną i najważniejszą zalete, jest bezawaryjny i pewnie teraz dupe ściska kilku osobą ale to jest prawda. Dużo nowsza konstrukcja, elektroniczny zapłon i dużo lepsze sprzęgło. Niestety jest czuć ten 1km mniej. Ale dużo nie trzeba poświęcić by moc wzrosła.
Bartosz nie musisz mi mówić,że mój post nie na temat,bo to wiem,ale zobacz jak daleko zaszła konwersacja wcześniej,więc musiałem się wybronić Big Grin,bo napisałem o szwabie hehe
A to chyba że tak :F
Myślę że temat jest do zamknięcia.
Najmocniejszy jest ogar 200,a tuż za nim chart i tyle Smile
No też myślę,ze temat do zamknięcia,ale ciekawe co by było gdyby wprowadzili do seryjnej produkcji ten silnik 5 Biegowy który miał bodajże symbol 029 i gaźnik mikuni Sad aż łezka się w oku kręci
(01-03-2014 23:44:47)mateusz5625 napisał(a): [ -> ]027 ma jedną i najważniejszą zalete, jest bezawaryjny i pewnie teraz dupe ściska kilku osobą ale to jest prawda. Dużo nowsza konstrukcja, elektroniczny zapłon i dużo lepsze sprzęgło. Niestety jest czuć ten 1km mniej. Ale dużo nie trzeba poświęcić by moc wzrosła.

A jak się zaplon spierdoli to wydajesz 100zł żeby chociaż iskrę uzyskać ^^
Taśma pamiętaj jak coś kupujesz to nie z myślą tylko,że cie na to stać,żeby tylko kupić,ale,że również cie stać na naprawy,a takie moduły od nowości są w niektórych chartach i dopiero po tylu latach siadają zobacz ile to już lat.Jak by mi się trafila okazja kupić Charcine (w moim rejonie nie ma żadnego) to bym brał odrazu.
Ogarnij ta interpunkcje bo coś Ci nie wychodzi i nie da się tego czytać loo

Nie mówię o module. Ogólnie. gdyby to były takie wspaniałe i bez awaryjne zapłony to Przemek nie bał by się bez zapasowego jechać nad morze.
Żadnej interpunkcji nie ogarniam,bo nie ma po co.A co do zapłonu to jakoś ja mam CDI w motorynce i nie narzekam Wink
najgorsza jest 2-ka w 027 dziwnie wchodzi no i tylko 3 biegi są ale to mógł być nawet dobry silnik
Dobra.

Autor zadał proste pytanie, ale prostych odpowiedzi jak widać się nie doczeka.

Podsumuję. Najmocniejszym silnikiem montowanym w polskich motorowerach jest czeski Jawa 223 (Ogar 200), (ale tylko po odblokowaniu). Zaraz po nim jest 027. Każdy ma swoje wady i zalety. Tyle w temacie.

Zamykam.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie